در این دوره از مسابقات دو نماینده از استان کهکیلویه و بویراحمد یعنی تیم‌های هیئت هندبال دهدشت و نفت و گاز گچساران شرکت داشتند که تیم هیئت هندبال دهدشت توانست مقام چهارم مسابقات باشگاهای هندبال کشور را کسب کند.
کد خبر: ۳۸۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 01 March 2017

تیم هیئت هندبال دهدشت در مسابقات جوانان هندبال باشگاه‌های کشور که در شهر سبزوار برگزار شد توانست مقام چهارم این دوره از مسابقات را کسب کند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم ازدهدشت، مسابقات جوانان هندبال باشگاه‌های کشور باشرکت 16تیم از سراسر کشور در شهر سبزوار برگزار شد.

در این دوره از مسابقات دو نماینده از استان کهکیلویه و بویراحمد یعنی تیم‌های هیئت هندبال دهدشت و نفت و گاز گچساران شرکت داشتند که تیم هیئت هندبال دهدشت توانست مقام چهارم مسابقات باشگاهای هندبال کشور را کسب کند.

در این دوره از مسابقات دور اول به صورت گروهی در 4 گروه چهار تیمی برگزار و از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد یعنی مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و مراحل یک هشتم و یک چهارم به صورت حذفی برگزار و در پایان مسابقات فینال و رده بندی بین تیم های برنده و بازنده برگزار شد.

نمایندگان استان کهگیلویه وبویراحمد در دو گروه A و B قرار گرفته که تیم هیئت هندبال دهدشت در گروه A با تیم‌های هیئت هندبال تبریز، هیئت هندبال قم و ستارگان دشتستان برازجان و تیم نفت و گاز گچساران در گروه B با تیم‌های هیئت هندبال فلاورجان، شهرداری سمنان و شهرداری ارومیه هم گروه شدند.

روابط عمومی هیئت هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دوره اول مسابقات به صورت گروهی برگزار شد، اظهار داشت: تیم هیئت هندبال دهدشت در نخستین دیدار خود در برابر تیم هیئت هندبال قم به نتیجه مساوی 20 بر 20 دست یافت و در دومین دیدار خود هیئت هندبال تبریز را با نتیجه 32 بر 22 شکست داد و در سومین مسابقه با نتیجه 32 بر 22 از سد تیم ستارگان دشتستان گذشت و با دو برد و یک مساوی و به عنوان سرگروه به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات راه یافت.

نورالله نیک اقبالی گفت: تیم هیئت هندبال دهدشت در مرحله یک هشتم نهایی نیز با نتیجه 30 بر 28 تیم هیئت هندبال قزوین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی این دوره از مسابقات صعود کرد.

وی با بیان اینکه در ادامه مسابقات تیم هیئت هندبال دهدشت 32 بر 26 نتیجه بازی را به میزبان مسابقات نماینده هندبال سبزوار واگذار کرد، افزود: این تیم برای انجام مسابقه رده بندی به دیدار تیم فلاورجان نماینده استان اصفهان رفت.

نیک اقبالی بیان کرد: تیم هیئت هندبال دهدشت در مسابقه رده بندی با تیم هیئت هندبال فلاورجان در پایان وقت اضافه به نتیجه مساوی 31 بر 31 دست یافت و در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 نتیجه بازی را واگذار و به مقام چهارم مسابقات جوانان هندبال باشگاه‌های کشور نائل شد.

وی گفت: تیم نفت و گاز گچساران دیگر نماینده استان در اولین دیدار خود در این مسابقات تیم شهرداری ارومیه را با نتیجه 25 بر 19 شکست داد و در دومین دیدار خود 22 بر 24 نتیجه را به حریف خود تیم فلاورجان نماینده استان اصفهان واگذار کرد و تیم نفت و گاز گچساران 30 بر 35 نتیجه بازی را به تیم شهرداری سمنان واگذار کرد و با دو باخت و یک برد در مرحله گروهی این دوره از مسابقات حذف شد.

گزارش از امیررضا برنگ پور


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار