معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد؛
تابناک مرکزی: مشهدی میقانی گفت: در سال 95 توانستیم به 5 هزار و 200 نفر از دانش آموزان خدمات دانش آموزی، لوازم التحریر و پوشاک و به 925 دانشجو در زمینه شهریه و خدمات فرهنگی مورد نیاز کمک ارائه کنیم.
کد خبر: ۳۸۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 01 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مشهدی میقانی معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیرامون جشن نیکوکاری با اشاره به آمار این حوزه اظهار داشت: در سال 95 توانستیم به 5 هزار و 200 نفر از دانش آموزان خدمات دانش آموزی، لوازم التحریر و پوشاک و به 925 دانشجو در زمینه شهریه و خدمات فرهنگی مورد نیاز کمک ارائه کنیم.

وی ادامه داد: نزدیک 850 خانوار در زمینه اجاره مسکن مورد مساعدت قرار گرفتند، هزار و 170 مورد جهیزیه دختران تحت پوشش تحویل داده شده است و در فصل زمستان و سرما 150 دستگاه بخاری صرفا در مناطق محروم استان که در منطقه شهرستان شازند بودند توزیع شده است.

معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: در سال جاری 2 هزار و 870 فقره وام ضروری برای رفع نیازهای ضروری خانواده ها پرداخت شده است همچنین 20 هزار مددجو را بیمه درمانی کردیم و 5 هزار خانوار از بیمه اجتماعی بهره مند شده اند که یک حرکت خوبی در جهت توانمند سازی است بیمه بوده است.

مشهدی میقانی بیان کرد: 1500 کودک زیر 5 سال از پرداخت غیر نقدی به شکل کالا در جهت رفع سوء تغذیه بهره مند شدند، 400 بیمار خاص و صعب العلاج در سال 95 از رژیم غذایی مخصوص بهره مند شدند و این ها وظایفی بودند که داشته ایم و انجام داده ایم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار