مسؤول واحد عمرانی شهرداری اقبالیه خبر داد
مسؤول واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه از پیشرفت 50 درصدی احداث بوستان مدافع حرم اقبالیه در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فیض‌الله یوسف علیزاده در بازدید از روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اقبالیه که صبح امروز به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر صورت گرفت، در جمع پیمانکاران و کارگران اظهار داشت: احداث بوستان مدافع حرم شهر اقبالیه پیشرفت 50 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه بوستان مدافع حرم شهر اقبالیه به متراژ 10 هزار مترمربع در خروجی این شهر به سمت شهرستان تاکستان در حال احداث است، افزود: در این بوستان آلاچیق، وسائل ورزشی، نمازخانه و سرویس بهداشتی وجود دارد.

مسؤول واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته احداث بوستان مدافع حرم این شهر تا‌کنون 50 درصد پیشرفت داشته و تا تیر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

یوسف‌علیزاده با بیان اینکه ترمیم آسفالت، جدول‌گذاری و پروژه روکش آسفالت معابر شهر اقبالیه آغاز شده است، تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه آسفالت و جدول‌گذاری معابر آزادگان شهر اقبالیه معروف به اکبرآباد و زورآباد آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم و ساکنان قدرشناس، فهیم و ولایتمدار آزادگان که با صبر و شکیبایی خود شهرداری شهر اقبالیه را تا اجرا و تکمیل پروژه‌ها یاری می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار