رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین:
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: حمایت از نقش و جایگاه تعاونی‌ها در کارآفرینی و رونق اقتصاد مقاومتی ضروری است.
کد خبر: ۳۷۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ناطق معین‌الدین ظهر امروز در دیدار با مسگرها کارشناس مسؤول دام سبک استان قزوین با بیان اینکه حمایت از نقش و جایگاه تعاونی‌ها در کارآفرینی و رونق اقتصاد مقاومتی ضروری است، اظهار داشت: از جمله نشانه‌های پیشرفت و توسعه هر کشور تأکید بر استفاده از دانش و فناوری نوین بوده و تقویت تعاونی‌ها یک‌ راه معقول و منطقی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با تأکید بر اینکه باید زمینه برای فعالیت تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف فراهم شود، گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بخش تعاونی، توانایی بالقوه و دارا بودن ظرفیت لازم برای کمک به سازماندهی و تنظیم بازار است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: شرکت تعاونی گاوداران گوشتی و شیری شهرستان بویین‌زهرا در زمینه اصلاح نژاد گوسفند شال فعالیت گسترده‌ پژوهشی و تحقیقاتی را از طریق شرکت دانش‌بنیان گله‌داران بویین‌زهرا انجام داده و در این خصوص موفقیت‌های مناسبی هم کسب کرده است.

مسگرها کارشناس مسؤول دام سبک استان قزوین هم در این دیدار از طرح تولید ترکیب نژادی جدید شال رومانوف برای معرفی این دام‌ها به واحدهای مزرعه ای خبر داد و گفت: شیشک‌های ماده شال رومانوف نسل اف یک در نخستین زایش خارج از فصل 70 درصد دو‌قلو‌زایی داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار