معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: 335 پروژه گردشگری با اعتباری بالغ بر 44 هزار و 500 میلیارد ریال در مناطق مختلف این استان در حال اجرا است.
کد خبر: ۳۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 20 May 2015
به گزارش ایرنا ، اکبر فرهیخته روز سه شنبه در نشستی با سرمایه گذاران بومی و غیر بومی حوزه گردشگری در مشگین شهر افزود: میزان سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان نسبت به سه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشت که از این رقم مبلغ قابل توجهی مربوط به شهرستان مشگین شهر است.

وی با اشاره به قابلیت های فراوان مشگین شهر در حوزه گردشگری گفت: به زودی با اجرایی شدن طرح جامع گردشگری شاهد رشد و شکوفایی صنعت گردشگری در این منطقه خواهیم بود.

وی تلاش مسوولان شهرستان ، فعالیت رسانه ای و مردم میهمانواز مشگین شهر را از جمله عوامل استقبال سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در این شهرستان بیان کرد.

وی همچنین با اشاره به افتتاح طولانی ترین پل معلق خاورمیانه در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: به طور حتم این شهرستان در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور تعداد زیادی از گردشگران خارجی خواهد بود و باید از هم اکنون برای آماده سازی زیرساخت های مورد نیاز تلاش شود.

شهرستان مشگین شهر در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار