سرپرست شرکت پست استان ایلام گفت: تجارت الکترونیک در مرز مهران راه‌اندازی می‌‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 02 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ بابک گله‌داری  اظهار داشت: با عنایت به ظرفیتی که در پایانه مرزی مهران وجود دارد و تردد زوار در این خروجی به صورت دائم و منظم و منسجم انجام می‌شود این شرکت بنا به مسؤولیتی که بر اساس اساسنامه ملی خود دارد تجارت الکترونیک را در قالب فیزیکی، الکترونیکی و مالی فعال می‌کند.

سرپرست شرکت پست استان ایلام با بیان اینکه تجارت الکترونیکی به هر نوع معامله‌ و خرید و فروش کالا که به شکل الکترونیک و اینترنت انجام شود، اطلاق می‌شود، ‌گفت: در این راستا شرکت پست استان ایلام شرایطی فراهم کرده که اشخاص حقیقی به کمک اینترنت (C2B) وارد این فعالیت شوند.

وی ادامه داد: فعال کردن این صنعت در مرز مهران و استان ایلام مزیت‌های متعددی داشته که مهم‌ترین مزیت آن اشتغال و رونق اقتصادی بوده که شرکت پست استان ایلام به اینه دو مقوله نیز عنایت ویژه‌ای دارد.

این مسؤول اضافه کرد: قطعا با اجرای این موضوع در شهرستان مهران سبب رضایتمندی مردم مهران و همچنین استان ایلام خواهد شد و بخشی از مشکل اشتغال جوانان جویای کار را رفع کرده و در نهایت منجر به توسعه اقتصادی پایدار در منطقه خواهد شد که تحقق این دو مهم از دغدغه‌های اساسی دولت و مسؤولان امر در استان ایلام است.

گله‌داری تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان مرزی مهران دارای قابلیت‌های متعددی بوده که یکی از این مزیت‌ها تردد زوار بوده که در راستای توسعه و رونق تجارت الکترونیک نقش مهمی دارد.

سرپرست شرکت پست استان ایلام گفت: زوار تردد کننده در مرز مهران مربوط به کشورمان و همچنین کشور عراق بوده که می‌توانند رونق مطلوبی را از حیث اقتصادی در این خروجی پدید آورند.

وی ادامه داد: شرکت پست تمام توان خود را صرف تحقق تجارت الکترونیک در مرز مهران بر پایه ظرفیت تردد زوار کرده و در این راستا با برنامه‌ریزی منسجمی مصمم به اجرای این موضوع است.

سرپرست شرکت پست استان ایلام گفت: این دستگاه مصمم است هوشمندانه وارد این حوزه شده و بر اساس رسالت ذاتی خود زمینه کسب و کار برای جوانان جوایای کار در مهران را فراهم سازد./م
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار