معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از برگزاری مسابقه حضوری طرح «همه باهم بخوانیم» به سبک برنامه قدیمی و خاطره‌انگیز مسابقه هفته خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 20 December 2016
مهدی ابراهیمی با اعلام اینکه تا کنون3 دوره از پویش مطالعاتی «همه با هم بخوانیم» اجرا شده است؛ گفت: هشت هزار نفر به این پویش مطالعاتی پیوستند که 2 هزار نفر آن مربوط به دور سوم برگزاری این پویش است.
مهدی ابراهیمی  افزود:  در پایان این دوره از پویش مطالعاتی «همه با هم بخوانیم» یک مصاحبه حضوری کتابخوانی در نظر گرفته شد که افراد زیادی برای شرکت در آن اعلام آمادگی کردند؛ سرانجام به قید قرعه 45 نفر برگزیده شدند و با حضور این افراد، خانواده‌هایشان و سایر علاقمندان مسابقه‌ای به سبک مسابقه هفته برگزار شد.
وی افزود: کلیه سوال‌های مطرح شده در این مسابقه حضوری از کتاب «رویای نیمه شب»انتخاب شده بود. محوریت این کتاب عشق است. در این کتاب به معجزه‌ای که توسط امام زمان(عج) مطرح می‌شود؛ اشاره شده است. در حقیقت «رویای نیمه شب» به نوعی به بیان و تبیین کرامتی از امام زمان(عج) پرداخته است و به عنایت حضور ایشان توجه شده است.
وی در ادامه از استقبال از کتاب «رویای نیمه‌شب » در سومین دور برگزاری پویش «همه با هم بخوانیم» خبر داد و در خصوص نحوه برگزاری مسابقه حضوری این کتاب گفت: در مسابقه حضوری افراد در سه گروه 15 نفره  تقسیم‌بندی شدند و به سوالات مطرح شده از طریق سامانه الکترونیکی پاسخ دادند. به این نحو که یکی از گزینه‌های چهارگانه مطرح شده را به عنوان پاسخ صحیح انتخاب می‌کردند و در نهایت از میان این افراد 9 نفر به عنوان برندگان نهایی معرفی(رضا رفیعی ٬مجتبی زحمتکش٬ حسن رضا نامجومنش، مریم محمدجانی، مریم ثابت قدم، حلیمه سبزه بین، زهرا محمدی نیک، سیما احمدی، سمیرا محمدی) و کارت هدیه خرید 200 هزار تومانی دریافت کردند. یک کارت هدیه نیز به قید قرعه به سایر شرکت‌کنندگان اهداء شد.
ابراهیمی در پایان از استقبال زیاد مخاطبان برای شرکت در پویش مطالعاتی «همه با هم بخوانیم» با موضوع کتاب «دخیل عشق» اشاره کرد و گفت: به جهت این استقبال فرصت شرکت در «باهم بخوانیم» با موضوع کتاب «دخیل عشق»  تا پانزدهم دیماه ٩٥ تمدید شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار