فردی كه با جعل 34 فقره چك بانكی، یك میلیارد و 250میلیون ریال از مدیر هتلش كلاهبرداری كرده بود توسط پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۳۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 13 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شكایت یكی از هتلداران شهر مشهد مبنی بر كلاهبرداری میلیاردی از وی با جعل امضاء تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ "بیدمشكی" اظهار داشت : در بدو ورود به پرونده با دعوت از مالباخته به پلیس آگاهی ،‌تحقیقات ابتدایی آغاز و با هماهنگی مقام قضائی اسناد و مدارك موجود در بانك عامل مورد بررسی قرار گرفت.

با بررسی اسناد مشخص شد كه برداشت ها توسط یكی از كاركنان هتل مالباخته بوده كه با یك سری تحقیقات او را كه در مرخصی بود و چند روزی غیبت داشت شناسایی كردند.

كارآگاه بیدمشكی تصریح كرد: اقدامات پلیسی در خصوص دستگیری متهم تشدید یافت و پس از مدتی كار گسترده پلیسی او را در حال بازگشت از یكی از استان های شمالی كشور در ورودی شهر مشهد دستگیر كردند.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه با اسناد و مدارك بدست آمده لب به اعتراف گشود و عنوان داشت با سوء استفاده از موقعیت شغلی و جلب اعتماد شاكی امضاء وی را جعل و تاكنون طی 34 فقره چك مبلغ یك میلیارد و 250 میلیون ریال از بانك برداشت كرده ام.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان كرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی با صدور حكم قضائی روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار