رئیس عقیدتی سیاسی ارتش کشور:
رییس عقیدتی سیاسی ارتش کشور گفت : دشمنان می خواهند با تضعیف مسولان بخصوص رکن اصلی نظام که ولایت فقیه است تیشه به ریشه نظام اسلامی بزنند ولی تیرشان هیچوقت به هدف نخواهد خورد.
کد خبر: ۳۴۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۷ 19 December 2016

به گزارش خبرنگار تابناک :حجت الاسلام سید والمسلمین علی آل هاشم درمراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش که در هوانیروزکرمانشاه برگزار شد،افزود :بایدبا حفظ روحیه ایثارگری و شهادت روحیه غیرت ملی و وطن پرستی را در میان عموم جامعه و به ویژه نسل جوان ترویج دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش ابراز داشت:با توجه به اینکه جنگ نرم در شرایط امروزی پیچیده تر از جنگ سخت در دوران دفاع مقدس است و امروز جنگ نظامی نداریم ولی متاسفانه دشمنان، جنگی پیچیده تر به صورت شبیخون فرهنگی را علیه ما آغاز کرده اند.

حجت الاسلام آل هاشم اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمندگان تجلیل از مروت، ایثارگری و جوانمردی است و ما در قبال این گنجینه های گرانبها مسئول هستیم و باید مقام شامخ این عزیزان را ارج نهیم.

وی افزود:هوشیاری همه اقشار جامعه در قبال توطئه‌های دشمنان یک وظیفه است ودشمن می خواهد از روش های مختلف فرهنگی ما را نابود کند و فساد و فحشا را در جامعه اسلامی ما ترویج دهند ولی هرگز موفق نخواهند شد

ایشان در ادامه گفت :ترویج ناامیدی در آینده کشور ودر بین جوانان را از راهکارهای  دشمنان نظام دانست و اینکه دشمن می خواهد مسئولان نظام را تضعیف کند و در واقع رکن اصلی نظام که همان ولایت فقیه است را نیز تضعیف نماید و بی بندو باری مصرف موارد مخدر را اشاعه دهد که این موارد مصادیق بارز تهاجم فرهنگی دشمن است که این امر هرگز محقق نخواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را گوشزد و تذکرات لازم را داده بودندو این دشمنان امروز در بحث تهاجم فرهنگی دست از سر ما برنداشته ونخواهند برداشت ولی پیروز نخواهند شد.

وی خاطر نشان کرد:امروزه باید برای پیروز شدن و سربلندی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن تلاش کنیم،و این درحالیست استکبار جهانی امروز راحت ننشسته و درماجرای هسته ای دیدیم که همه حرف‌های آنان دروغ بود و این همه مذاکرات انجام شد اما درپایان زیر تمام قول وقرارهای خود زدند.

امیر منوچهر کاظمی، فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش گفت:به یاری خداوند متعال امروز و اکنون که ما در اینجا هستیم رضایت کافی از امنیت حاکم در منطقه غرب کشور وجود دارد.و امنیت نظام را مرهون زحمات و ایثارگری های رزمندگان نیروهای مسلح است والان وقت آن شده تا از  پیشکسوتان که بعنوان ریشه های درختی تنومنداند و رزمندگان جبهه های حق علیه باطل تجلیل کنیم تا فرهنگ رزمندگی در جامعه ما حفظ شود.

امیر کاظمی افزود: با زحمت شبانه روزی وجانفشانی های پرسنل خدوم ارتش در غرب کشور توانستیم در طول یک سال، دو تیم از داعش و پژاک را نابود وبهلاکت برسانیم و امنیت کامل را در منطقه برقرار نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار