پدر بیمار(حشمت ظهراب نژاد) بعد از اطمینان از اینکه عمل مذکور در بیمارستان گنجویان دزفول که به محل سکونت وی نزدیکتر می باشد، نیز انجام می گردد، با تنظیم رضایت نامه کتبی، تقاضای ترک داوطلبانه بیمار خود را از بیمارستان نموده و مدیریت بیمارستان نیز به ناچار و بنا به اصرار و تقاضای بیمار و همراه وی با خروج ایشان از بیمارستان موافقت نموده و در بیمارستان گنجویان دزفول تحت مداوای تکمیلی قرار گرفت
کد خبر: ۳۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 12 May 2015
مسئول محترم سایت خبری- تحلیلی تابناک

سلام علیکم،
احتراما" پیرو مطلب درج شده مورخ 20/2/94 در آن سایت تحت عنوان" جزییات بیشتر از سرگردانی نوجوان مصدوم اندیمشکی در بیمارستانها" بدینوسیله جوابیه مطلب فوق جهت استحضار و دستور درج در آن رسانه به منظور تنویر افکار عمومی به شرح ذیل ایفاد می گردد:

" حامد ظهراب نژاد نوجوان 14 ساله در سانحه تصادف، مصدوم و به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک مراجعه نموده و به دلیل نبود پزشک کشیک ارتوپد در آن روز، بعد از انجام اقدامات اولیه، هماهنگی های لازم با بیمارستان گنجویان دزفول و پزشک ارتوپد آن مرکز که نزدیکترین بخش درمانی به اندیمشک می باشد، توسط شخص مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک انجام و پس از اخذ پذیرش به آن واحد درمانی منتقل می گردد. بیمار در بیمارستان گنجویان ضمن پذیرش و انجام اقدامات درمانی، به تشخیص پزشک معالج و به منظور ارزیابی آسیب های احتمالی عروقی به بیمارستان گلستان اهواز اعزام می گردد.

 بنا بر سوابق موجود در بیمارستان گلستان نیز نامبرده تحت درمان قرار گرفته و اقدامات اولیه جهت بستری شدن وی انجام و با تشکیل پرونده و تعیین پزشک جراح در نوبت عمل روز بعد قرار گرفت. متعاقب آن پدر بیمار(حشمت ظهراب نژاد) بعد از اطمینان از اینکه عمل مذکور در بیمارستان گنجویان دزفول که به محل سکونت وی نزدیکتر می باشد، نیز انجام می گردد، با تنظیم رضایت نامه کتبی، تقاضای ترک داوطلبانه بیمار خود را از بیمارستان نموده و مدیریت بیمارستان نیز به ناچار و بنا به اصرار و تقاضای بیمار و همراه وی با خروج ایشان از بیمارستان موافقت نموده و در بیمارستان گنجویان دزفول تحت مداوای تکمیلی قرار گرفت.

شایان ذکر است بنا بر پروتکل های ابلاغی طرح تحول در نظام سلامت و زنجیره ارجاع بین بیمارستانی، تمامی بیمارستان های قطب خوزستان شامل استانهای خوزستان، لرستان و از جمله دانشکده علوم پزشکی دزفول، فارغ از محل و موقعیت جغرافیایی بیماران موظف به پذیرش آنها بوده و تقسیمات کشوری و تفکیک های حوزه خدماتی نافی این مسئولیت نمی باشد."

به گزارش تابناک خوزستان، در روزهای اخیر خبری در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که بر اساس آن یک نوجوان مصدوم اندیمشکی در بیمارستان های دزفول و اهواز با بی توجهی مسئولان بیمارستانی روبرو شد. همراهان و خود بیمار بر این موضوع صحه گذاشتند. فرماندار اندیمشک هم گفته است پس از اطلاع از موضوع وارد عمل شده و دستورات لازم در این زمینه را صادر کرده است. پدر این نوجوان اندیمشکی هم پیشتر از تماس ها و پیگیری های مکرر با مسئولان مرکز بهداشت، فرمانداری و نماینده مجلس سخن گفته و از نحوه رسیدگی بیمارستانها انتقاد کرده بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار