خطیب جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:تلخ ترین مساله در برجام این است که ما به همه تعهدات خود کاملا عمل کردیم و در مقابل مشاهده می کنیم وه برجام نه تنها هیچ دستاوردی برای کشور نداشته بلکه برای طرف های مقابل پیروزی هایی داشته است.
کد خبر: ۳۳۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 02 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: در مذاکرات مربوط به برجام بدعهدی های امریکایی ها به نهایت اوج خود رسیده است و در این زمینه تنها راه مقابله با تحریم های امریکا پاسخ های کوبنده و محکم به انان است که باید دست اندرکاران مذاکرات هسته ای بخصوص مجلس شورای اسلامی با این گستاخی ها پاسخی قاطعانه دهند.
 
وی افزود: تلخ ترین مساله در برجام این است که ما به همه تعهدات خود کاملا عمل کردیم و در مقابل مشاهده می کنیم وه برجام نه تنها هیچ دستاوردی برای کشور نداشته بلکه برای طرف های مقابل پیروزی هایی داشته است.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکیدبر لزوم برخورد بدون مسامحه با بدعهدی امریکا تصریح کرد: هر میزان عقب نشینی ، طرف های مقابل را گستاخ تر خواهد کرد.
 
لطفی در بخش دیگر از سخنان خود به مساله فیش های نجومی اشاره کرد و با تاکید بر لزوم برخورد جدی تر با متخلفان گفت: هنوز اقدامی جدی برای برخورد با غارتگران بیت المال انجام نگرفته است .
 
وی گفت: سخنگوی دستگاه قضایی نیز اعلام کرد که تا کنون هیچ گونه لیستی در این خصوص ارائه نشده که سوال برانگیز است چرا که این مساله در شان نظام ما نیست.
 
امام جمعه ایلام با اشاره به فاصله میزان گرانی و تورم با تحلیل ها امارهای ارائه شده افزود: در اقتصاد کشور دچار یک چالش جدی هستیم و به محض اینکه کوچکترین مشکلی پیش اید قیمت دلار افزایش پیدا می کند.
 
لطفی در ادامه سخنان خود به سالروز شهادت شهید مدرس در 10 اذرماه اشاره کرد و گفت: شهید مدرس یکی از شخصیت های بسیار بزرگ نهظت اسلامی ملت ایران است، اگر مجلس در تاریخ ایران به عنوان یک مجلس معروف در اذعان شناخته شده است مدیون این شهید گرانقدر بوده که فریادهای عدالت خواهی را در دوران استبداد در ایران اسلامی طنین انداز کرد.
 
وی همچنین نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را نماد عزت و اقتدار ملت در دنیا دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در ملاقات با فرماندهان این ارتش فرمودند نیروی دریایی باید در تراز ملت ایران باشد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار