معاون هماهنگ‌ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:
معاون هماهنگ‌ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم‌(ص) استان کرمانشاه گفت: برخی از روی ساده‌لوحی یا منفعت‌طلبی مدام از رابطه و آشتی با آمریکا سخن می‌رانند.
کد خبر: ۳۳۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 22 November 2016

به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی سپاه کرمانشاه ، سرهنگ محمد کلانتری در مراسم نهضت روشنگری با عنوان گفتمان انقلابی‌گری در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی یادمان شهدای گمنام گیلانغرب همزمان با هفته مبارک بسیج اظهار داشت: نزدیک به چهار دهه غرب و آمریکا در اعمال انواع عداوتها علیه ملت ایران کوتاهی نکردند اما حال عده‌ای به جای توجه به هشدارهای "نفوذ دشمن" سعی در تطهیر آن دارند.

معاون هماهنگ‌ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم‌(ص) استان کرمانشاه افزود: به واقع در جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی طرح نظریه "حکومت اسلامی" از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که در سال 1348 در نجف اشرف صورت گرفت انگیزه مشخص و منسجم نوینی را در مردم ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: این مهم راه اصیل مبارزه مکتبی اسلام را گشود و باید گفت که هنر و بصیرت مثال‌زدنی بزرگ حضرت امام آن بود که مباحث تئوریک و نظریه‌پردازی ولایت فقیه که پیشینه آن به آغاز عصر غیبت بر می‌گشت را از شکل فقهی و محدود خود خارج ساخت و به نظریه‌ای سیاسی تبدیل کرد.

این مسئول به جایگاه ارزشی و والای ولایت فقیه در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سالها از شکل‌گیری انقلاب اسلامی می‌گذرد  و در این راه دشمنان قسم خورده نظام و ملت از هیچ دشمنی کوتاهی نکرده‌اند اما از آنجا که این نظام  شالوده‌ای از اعتقاد مردمی بصیر به اسلام و ولایت فقیه و در رأس آن رهبری عالم و بصیر قرار دارد همواره با تبعیت از فرامین، انذار و تبشیرها راه را از بیراه و فتنه روشن کرده است.

کلانتری گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از همان آغاز با ماهیت انقلاب اسلامی و انقلاب ملت ایران  مخالف بودند و ترفندها، نیرنگها و چالشهای زیادی را برای به حاشیه بردن و منفعل کردن رسالت این انقلاب به‌کار گرفتند تا مردم را از آن ناامید کنند.

وی افزود: اگرچه همه ما به وضوح سابقه ننگین و استکباری و عمق دشمنی آمریکا در قبال ملت و نظام ایران را می‌دانیم و حتی  رهبر معظم انقلاب در مورد اعتماد نکردن به "کدخدا" هشدار دادند اما متاسفانه در شرایط  کنونی برخی از روی ساده‌لوحی یا منفعت‌طلبی مدام از رابطه و آشتی با آمریکا سخن می‌رانند و می‌گویند اگر رابطه برقرار شود مشکلات ما برطرف می‌شود.

کلانتری با ابراز اینکه دشمنی‌های استکبار در قبال ایران منحصر به دوران انقلاب نمی‌شود گفت: پاره‌ای عداوت و دشمنی آمریکا   حتی به قبل از انقلاب باز می‌گردد و اگرچه در نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب  در شکلهای متفاوت از ترور، جنگ تحمیلی، تحریم و اکنون جنگ نرم و تهاجم فرهنگی تابلوی متداوم و منسجم از دشمنی را به عنوان دکترین براندازی انقلاب و نظام ما ترسیم کرده اما به پشتوانه ولایت فقیه و رهبری بصیر و مردم انقلابی همواره نا امید و مأیوس‌تر از گذشته شکست خواهد خورد.

این مراسم همزمان با هفته بسیج و به همت دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه ، فرهنگی اجتماعی و حوزه های شهید رجایی دانش اموزی و شهید چمران شهری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار