رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه ۱۳ آبان روز همراهی شور انقلابی با بصیرت حسینی است، گفت: به منظور بزرگداشت ۱۳ آبان در این هفته بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف ‌ در مدارس،‌ آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌های شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ 01 November 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:حجت‌الاسلام محمد رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال مراسم روز جهانی مبارزه با استکبار در 72  نقطه استان برگزار می‌شود که در شیراز این مراسم  در سه مسیر خیابان دانشجو، میدان ارم، خیابان ارم به سمت میدان ارم و خیابان جام‌جم به سمت میدان ارم و میدان دانشجو برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم راهپیمایی 13 آبان راس ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور در شیراز آغاز  و در میدان دانشجو که محل تجمع شرکت‌کنندگان است با قرائت بیانه تمام می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه امسال این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام عباس اسکندری به عنوان مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار می‌شود گفت: به منظور بزرگداشت 13 آبان در این هفته بیش از 300 برنامه مختلف ‌ در مدارس،‌ آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه امسال شاهد حضور گسترده‌تر دانش‌آموزان و دانشجویان و دیگر اقشار مردم در این راهپیمایی خواهیم بود، گفت: با توجه به همزمانی مراسم 13 آبان با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله(ع) و تلاش‌هایی که در جهت مقابله با فرهنگ اهل‌بیت(ع) در جهان انجام می‌شود، باید با هوشیاری در راهپیمایی شرکت کرده و بصیرت را با شور و شوق انقلابی همراه کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی روز سیزدهم آبان با تعطیلی مدارس مصادف شده است گفت:حضور دانش‌آموزان در این مراسم هیچ اجباری وجود ندارد زیرا این مراسم هر ساله با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار