عضو شورای شهر بندرعباس گفت: رشد نشاط اجتماعی با ارائه خدمات مناسب به مردم و تکریم آنان در بخش‌های مختلف میسر است.
کد خبر: ۳۱۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 29 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، کیانوش جهانبخش صبح امروز در نشست شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: برای عبور از مشکلات و ایجاد شتاب در توسعه کشور به رشد نشاط اجتماعی نیاز داریم که در سایه ارائه خدمات مناسب به مردم و تکریم آنان در بخش‌های مختلف میسر است.
 
وی افزود: وفاق و همدلی میان دستگاه‌های مسؤول در حوزه شهری و پالایش مستمر برنامه‌ها یک ضرورت برای توسعه شهر است و نباید برخی خود را تافته جدا بافته از برنامه‌های منسجم اجتماعی و انتظارات به حق مردم بدانند.
 
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان این که نگاه بالاسری را باید از استان حذف کنیم، خاطرنشان کرد: برخی از مدیران کنونی در استان تعلق خاطری به هرمزگان ندارند و نوع رفتار مدیریتی آنان نیز چیزی را جز این نشان نمی‌دهد.
 
جهانبخش با تقدیر از مواضع استاندار هرمزگان در دفاع و صیانت از منافع استان در حوزه‌های مختلف و در مقاطع گوناگون، اضافه کرد: جوانان استان انتظار دارند که با بهره‌برداری از هر پروژه بزرگ و ملی در استان، بخشی از منافع آن از جمله بخشی از اشتغال آن نصیب آنان شود اما متأسفانه در روزهای اخیر موضوعاتی در استان شنیده می‌شود که موجی از نگرانی را بوجود آورده است.
 
وی از استاندار، معاونین استاندار هرمزگان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواست تا با تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در استان، وضعیت اشتغال جوانان استان را در برخی از صنایع غرب شهر بندرعباس مورد بررسی قرار دهند تا مشخص شود که چه کسانی شبانه نیرو برای استخدام به هرمزگان می‌آورند؟
 
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در بخش دیگری از اظهارات خود به توجهی صنایع استان نسبت به سرمایه‌های انسانی هرمزگان و رشد همه‌جانبه آن واکنش نشان داد و گفت: بر اساس قانون و وجدان باید مدیران صنایع غرب شهر بندرعباس خودشان را در قبال جوانان استان مسؤول بدانند.
 
جهانبخش ادامه داد: شهرداری فقط در حوزه ورزش همگانی و ورزش شهروندی مکلف به توسعه برنامه‌ها و زیرساخت‌های شهری است اما به لحاظ تعلق خاطر و ادای دین به جوانان پرتلاش استان وارد ورزش حرفه‌ای شده و در طول چند سال اخیر بیش از صدها عنوان ملی را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است.
 
وی تأکید کرد: مدیران صنایع استان متأسفانه در روند توسعه شهری کار خاصی نمی‌کنند و حاضر نیستند در این روند مشارکت کنند و این در حالی است که اگر اندکی نگاه وسیع‌تری به موضوعات داشته باشند متوجه می‌شوند که پرسنل و خانواده خودشان در این شهر زندگی می‌کنند و هر هزینه‌ای در توسعه شهر منجر به برخورداری و ارتقای کیفیت زندگی خود و پرسنل و خانواده‌شان در این شهر می‎شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار