فرماندار اسلام آباد غرب از تصویب 67 پروژه با 192 میلیارد و 820 میلیون ریال در این شهرستان از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تمام این مصوبات به صورت کامل اجرا شده است.
کد خبر: ۳۱۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 17 October 2016
به گزارش تابناک از روابط عمومی فرمانداری اسلام آباد غرب؛ افشین کریمی با بیان اینکه در جریان سفر ماندگار رهبر معظم انقلاب در 25مهر سال 90 به استان کرمانشاه مصوبات مهمی برای توسعه این شهرستان و به ویژه مناطق محروم به تصویب رسیده بود، پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را تاکنون حدود 90 درصد اعلام کرد و افزود: بسیاری از این پروژه ها نیز به بهره برداری رسیده اند.
وی احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسکن مهر شرف آباد، احداث سالن ورزشی، احداث دهکده ملی مهارت، احداث کلانتری های 11 و 12، آسفالت و بهسازی راه های روستایی، تکمیل مساجد روستاهای شهرستان، آبرسانی روستایی، زیرسازی و آسفالت خیابان های سطح شهر، احداث مراکز فعالیت های قرآنی و احداث مرکز امدادی هلال احمر از جمله مهمترین این پروژه ها عنوان کرد.
فرماندار اسلام آباد غرب از برگزاری مراسم باشکوه گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری در روز دوشنبه در این شهرستان به همت دستگاه های اداری به ویژه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خبر داد و از عموم مردم دعوت کرد در این مراسم حضور یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار