کارگاه آموزشی و پیشگیری از بیماری تب برفکی و راه های انتقال آن با حضور کارشناسان دامپزشکی و دهیاران شهرستان گیلانغرب برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 08 October 2016

کارگاه آموزشی و پیشگیری از بیماری تب برفکی و راه های انتقال آن با حضور کارشناسان دامپزشکی، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهرستان گیلانغرب و با همکاری نیروی انتظامی و بخشدار مرکزی در محل دامپزشکی این شهرستان برگزار شد.

دکتر حسین حیدری رئیس شبکه دامپزشکی گیلانغرب در این کارگاه ضمن تبریک هفته دامپزشکی، اظهار کرد: دامپزشکی وظیفه نظارت و تأمین سلامت بهداشت عمومی را بر عهده دارد و فعالان این عرصه در راه خدمات رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

وی ابراز کرد: اعتبارات لازم برای مقابله با بیماری تب برفکی در شهرستان گیلانغرب در نظر گرفته شده و برای پیشگیری از این بیماری خطرناک دامی نیازمند همکاری و تعامل دهیاران و دامداران هستیم.
رئیس شبکه دامپزشکی گیلانغرب با بیان اینکه بیماری تب برفکی موجب کاهش تولید، لاغری و یا حتی مرگ در دامهای جوان می شود تصریح کرد:  نیاز است اقدامات پیشگریانه لازم و هدفمند از سوی دامپزشکی برای مقابله با این بیماری صورت بگیرد.

دکتر حیدری اضافه کرد: رعایت مسائل امنیت زیستی در دامداری ها و انجام واکسیناسیون به موقع دام ها مهمترین راه های پیشگیری از بیماری تب برفکی به شمار می رود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار