فرمانده انتظامي شهرستان بوئين زهرا از توقيف 35 موتورسيکلت خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ " حسين عليان نژادي " با اعلام اين خبر گفت: به منظور کاهش تصادفات و روان سازي ترافيک و افزايش آرامش و امنيت عمومي شهروندان، طرح ارتقا امنيت اجتماعي و برخورد با موتورسواران متخلف در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.
اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به اينکه اغلب رانندگان موتور سيکلت هاي متخلف به دليل نداشتن گواهينامه مجاز رانندگي توقيف شدند، بيان داشت: براي کاهش تخلفات و تصادفات موتور سوارن، اين طرح به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا مي شود.
فرمانده انتظامي شهرستان بوئين زهرا ادامه داد: برابر ماده 19 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، استفاده از کلاه ايمني براي رانندگان و ترک نشينان موتورسيکلت اجباري مي باشد و مستند به ماده 20 در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند حرکت در پياده رو يا در جهت مخالف، صداي ناهنجار، حرکت نمايشي، عدم استفاده از کلاه ايمني، ماموران پليس موظفند ضمن صدور قبض جريمه نسبت به توقيف موتورسيکلت هاي متخلف اقدام کنند.
وي درپايان از شهروندان خواست: با احترام به قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي در توليد امنيت اجتماعي و فراهم نمودن نظم و آرامش سهم خود را ايفاء کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار