تابناک کهگیلویه وبویراحمد
مستند شهدای با عنوان حدیث بیداری تهیه شده که در این برنامه که هر شب از صدا و سیما پخش می‌شود سه تن از شهدای شاخص استان معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۲۹۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 08 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،کنگره ملی شهدا در کهگیلویه و بویراحمد ، در تاریخ 11 مهرماه و به مدت 5 روز برگزار خواهد شد و همه ی دستگاه های استان در تلاش هستند تا از همه ی ظرفیت های خود برای آبرومندانه برگزار کردن این اجلاسیه ،استفاده کنند.
در همین راستا ، سیمای دنا برنامه های ویژه ای را در ایام نزدیک به زمان برگزاری این کنگره تدارک دیده است.
آنگونه که سید محمدهادی حجازی گفته است، شبکه استانی دنا برای تولید برنامه‌های مختلف در آستانه اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل دارد.
وی با اعلام تولید مستند پایی که جا ماند در 100 قسمت، افزود: این برنامه هر شب از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تهیه و تولید مستند شهدای شاخص استان افزود: این مستند با عنوان حدیث بیداری تهیه شده که در این برنامه که هر شب از صدا و سیما پخش می‌شود سه تن از شهدای شاخص استان معرفی می‌شوند.

حجازی در ادامه از پخش سریال 25 قسمتی پدخندق خبر داد و گفت: این سریال تلویزیونی در روزهای نزدیک به برگزاری کنگره یک هزار و 880 شهید استان و همزمان با شروع هفته دفاع مقدس در 31 شهریورماه از شبکه استانی دنا پخش می‌شود.

وی با اشاره به تهیه گزارش‌های مختلف با موضوع کنگره شهدای استان از بخش‌های خبری این شبکه استانی بیان کرد: پخش برنامه روایت ایثار، تیزر کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد، مستند شهدای شاخص استان و کلیپ دفاع مقدس از برنامه‌های شبکه دنا برای کنگره شهدای استان است.

حجازی بیان کرد: نماهنگی با موضوع دفاع مقدس در حال ساخت است که بخشی از مستند در استان و بخشی در مناطق جنگی تهیه می‌شود.

حجازی تصریح کرد: بیش از 80 درصد وظیفه صدا و سیمای مرکز استان در پنج روز اجلاسیه است که باید این مراسم به نحو مطلوب پوشش داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار