معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت:به منظور آشنایی نوآموزان کلاس اولی با فضای آموزشی و آمادگی برای حضور در مدارس طرح آموزشی ویژه اولیای این دانش آموزان برای نخستین بار همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 07 September 2016
 
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: کار آموزش 9 هزار نفر از اولیای دانش آموزان کلاس اولی این استان آغاز شده است.
 
 
به گزارش تابناک ایلام؛مهرانگیز جلیلیان اظهار کرد: به منظور آشنایی نوآموزان کلاس اولی با فضای آموزشی و آمادگی برای حضور در مدارس طرح آموزشی ویژه اولیای این دانش آموزان برای نخستین بار همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار می شود.

وی افزود: در اجرای این طرح اولیا بر اساس محتوای آموزشی که آموزش و پرورش بصورت رایگان در قالب کتابچه آموزشی در اختیار آنها قرار داده است آموزش های لازم را کسب می کنند.

به گفته جلیلیان، در این طرح با دعوت از اولیای دانش آموزان کلاس اولی توسط مدیران مدارس ابتدایی، مسایل آموزشی نظیر ارزشیابی کیفی توصیفی، روانشناسی، کلاس اولی و نکات مهم یادگیری و رفتاری، آشنایی با ویژگی های دوران رشد کودکی دوره دبستان ارائه می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: طرح آموزش به اولیای دانش آموزان کلاس اولی تا پایان شهریور ماه در 14 منطقه آموزشی این استان برگزار خواهد شد.

جلیلیان گفت: با توجه به اینکه اولیا نقش مهمی در فرآیند رشد تربیتی و تحصیلی دانش آموزان دارند و از طرفی تعامل آنها با مدرسه ضروری است برای سال تحصیلی 96 - 95 زیر پوشش آموزش های مختلف قرار گرفته اند.

وی تاکی کرد: برای اجرای این طرح کارگروه استانی از معاون آموزش ابتدایی، انجمن اولیا و مربیان، آموزش و پرورش استثنایی، مدارس غیر دولتی و گروه مشاور تشکیل شده و برنامه ریزی لازم برای آموزش اولیای دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی نیز انجام شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار