معاون فرهنگی هنری ارشاد اسلامی استان از معرفی ۳۵۰ نفر هنرمند و نویسنده این استان به صندوق اعتباری هنر خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 28 April 2015

به گزارش مهر، توحید بلورساز رفع مشکل بیمه هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران را ثبت نام در صندوق اعتباری هنر عنوان کرد و گفت: طی یک ماه گذشته نزدیک به ۳۵۰ معرفی نامه برای این قشر از ارشاد اسلامی استان صادر شده است.

وی افزود: بر اساس اعلام مسئولان صندوق اعتباری هنر، از این پس معرفی هنرمند و نویسنده به خدمات بیمه از طریق صندوق انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری ارشاد اسلامی تصریح کرد: کمترین ثبت نام از بین خبرنگاران انجام شده و نزدیک به ۳۰ نفر درخواست معرفی داده اند.

بلورساز با اذعان به مهلت سه ماهه صندوق برای معرفی خبرنگاران و هنرمندان در سامانه آن جهت معرفی به بیمه، اضافه کرد: تا مهلت مقرر هر خبرنگار یا هنرمندی درخواست معرفی نامه ارائه دهد ارشاد اسلامی استان آن را پیگیری خواهد کرد.

وی در خصوص نحوه تخصیص بیمه خبرنگاران اضافه کرد: فعلا نحوه پوشش بیمه مشخص نیست و اخیرا اعلام شده نشریات باید خود نسبت به پوشش بیمه خبرنگار اقدام کنند.

معاون فرهنگی هنری ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: افرادی که در مهلت مقرر عنوان شده صندوق در این سامانه ثبت نام نکنند و مدارک خود را تکمیل نکرده باشند باید مجددا نسبت به تکمیل پرونده و درخواست بیمه اقدام کنند.



منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار