معاون دانشگاه رازی استان کرمانشاه:
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه رازی استان کرمانشاه گفت: ۴۱ انجمن علمی در قالب رشته‌های مختلف در دانشگاه رازی استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۲۸۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 30 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛عبدالحمید علیزاده در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: اکنون 31 رشته آموزشی در دانشگاه رازی وجود دارد که تعداد انجمن‌های علمی بیشتر از تعداد رشته‌ها است و برخی گرایش‌های رشته‌های نیز دارای انجمن علمی هستند.
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه رازی استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش می‌شود انجمن‌های علمی بین رشته‌ای نیز در دانشگاه تقویت شوند، عنوان کرد: این انجمن‌ها به منظور تقویت روحیه همکاری ایجاد می‌شوند و براساس برنامه پبشنهادی و سالیانه حمایت‌هایی از نظر مالی و پشتیبانی مراسم‌ها از آنها انجام می‌شود.
علیزاده با دویستمین دانشجوی خارجی 23 مرداد ماه امسال در دانشگاه رازی ثبت‌نام کرده است، گفت: پذیرش دانشجوی خارجی در استان زیاد است اما برای ثبت‌نام آن‌ها محدودیت وجود دارد و دانشگاه رازی از نظر پذیرش دانشجوی خارجی جز پنج استان برتر کشور است زیرا در تمام رشته‌های دانشجوی خارجی وجود دارد.
وی با بیان اینکه نشست‌های دوجانبه با کشورهای خارجی نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، اظهار کرد: دانشگاه رازی تأکید دارد که در موضوع تفاهم‌نامه‌‌ها تنها به عقد تفاهم‌نامه اکتفا نشود تصمیمات گرفته شده به مرحله عملیاتی برسد.
علیزاده با اشاره به اینکه اطلاعات طرح آمایش جمع‌آوری و در مرحله تلفیق قرار دارد، گفت: دانشگاه در زمینه برنامه آموزش عالی در برنامه ششم توسعه نیز متولی بوده است و آخرین نسخه آماده ارائه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار