مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته طی 10 روز آینده 5 دستگاه خودرو آریو به متقاضیان دریافت این نوع خودرو تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 21 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عبدالعلی دربندی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: خودروهای تاکسی که در حال حاضر در ناوگان تاکسیرانی شهر قزوین فعالیت می‌کنند، طراحی 30 سال قبل است و قابلیت جابه‌جایی مسافر به بیرون از شهر به ویژه برای مسافرت‌های بین استانی را ندارد.

وی اضافه کرد: با توجه به قابلیت‌هایی که خودروی آریو نسبت به خودروهایی که در حال حاضر در ناوگان تاکسیرانی سازمان به کار گرفته می‌شود، دارد، این خودرو برای جایگزینی انتخاب شده است و متقاضیان دریافت خودرو آریو مراحل ثبت‌نام و دریافت آن را انجام دادند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته طی 10 روز آینده 5 دستگاه خودرو آریو به متقاضیان دریافت این نوع خودرو تحویل داده می‌شود.

دربندی‌زاده تصریح کرد: البته سعی داریم ظرف مدت سال جاری و سال آینده خودروهای مناسب‌تری نسبت به آریو برای ناوگان تاکسیرانی سازمان تهیه کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه وسایل حمل و نقل عمومی نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: قزوین شهری است که میزان آلودگی هوا در آن کم است بنابراین با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید به فکر جلوگیری از آلودگی هوای شهر باشیم، زیرا قرار نیست در ابتدای امر با بی‌توجهی موجب آلودگی هوا شده و سپس برای رفع آلودگی اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به استفاده از خودروهای آریو برای جابه‌جایی مهمانان اجلاس جاده ابریشم اظهار کرد: یک بخش از حمل و نقل این اجلاس به سازمان تاکسیرانی سپرده شده که سعی داریم با استفاده از خودروهای آریو که تحویل می‌گیریم این مهم را انجام دهیم.

دربندی‌زاده یادآور شد: با توجه به هدفی که در تجهیز ناوگان تاکسیرانی در نظر داریم، خودروی آریو با تسهیلات بهتر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار