معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه قدس گیلان پیش از این اعلام کرده بود که 20 پروژه سپاه استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان افتتاح می شود.
کد خبر: ۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱ 04 February 2015
سردار هامون محمدی عصر سه شنبه در سومین روز از دهه فجر و در حاشیه افتتاح طرح های ورزشی در شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: به مناسبت سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی 15 سوله صالحین در استان به بهره برداری رسیده است. 

وی هزینه ساخت هر سوله را افزون بر 180 میلیون تومان ذکر کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان به اهمیت ورزش برای رشد روحیه بسیجیان نیز اشاره و بیان کرد: امروزه سکان این انقلاب به دست بسیجیان جوان و مبتکر ماست و آن ها باید ضمن حفظ توان ذهنی خود، با کمک ورزش جسم و روح خویش را نیز به آمادگی برسانند تا بتوانند به شایستگی به اسلام و انقلاب اسلامی خدمت کنند.

سردار محمدی از پرداخت تسهیلات به یک هزار و 400 پروژه اشتغالزایی در گیلان خبر داد و افزود: در سال گذشته 20 میلیارد تومان و در سال جاری تاکنون 17 میلیارد تومان وام به متقاضیان دارای شرایط برای اشتغالزایی پرداخت شده و تا حال حاضر برای پنج هزار نفر در استان اشتغال ایجاد شده است. 

وی احداث ساختمان برای 140 حوزه بسیج در گیلان را از دیگر برنامه های در دست اقدام عنوان و تصریح کرد: تفکر بسیجی، تفکری است که خدمت به محرومان و آحاد مردم را ترویج و اشاعه می دهد.

در سومین روز از دهه فجر پروژه سوله صالحین در روستاهای طاهرگوراب و شیخ محله و یک ساختمان حوزه بسیج روستای دلیوندان صومعه سرا در غرب استان گیلان افتتاح شد.

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه قدس گیلان پیش از این اعلام کرده بود که 20 پروژه سپاه استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان افتتاح می شود. 

سرهنگ پاسدار اللهیار باباپور مقدار اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را یک میلیارد و 800 میلیون تومان عنوان کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار