رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: با دعوت این اداره جلسه‌ای با حضور مسؤولان اتحادیه کباب‌پزی‌ها و اتحادیه رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی برای بررسی وضعیت تهیه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 15 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عیسی غیاث‌یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با دعوت اداره دامپزشکی شهرستان قزوین جلسه‌ای با حضور مسؤولان اتحادیه کباب‌پزی‌ها و اتحادیه رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی برای بررسی وضعیت تهیه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت نگهداری فرآورده‌های خام دامی در شرایط مناسب دمایی افزود: در جلسه‌ مدیرکل دامپزشکی استان قزوین و مسؤولان ستادی اداره‌کل با مسؤولان اتحادیه کباب‌پزی‌ها، اتحادیه رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی در محل دفتر مدیرکل بر تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز این دو صنف از مراکز مجاز تأکید شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین اضافه کرد: با توجه به بازدیدهای مستمر کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره از واحدهای کباب‌پزی و رستوران‌ها در برخی موارد مشاهده می‌شود مقادیر زیادی خرده گوشت بدون هویت در سردخانه این مراکز وجود دارد که از نظر اداره دامپزشکی غیر مجاز است.

غیاث‌یزدی افزود: در این جلسه حاضران نقطه نظرات خود را در ارتباط با موضوع جلسه بیان کردند و مدیرکل دامپزشکی استان قزوین نیز دستور پیگیری‌های لازم را در اسرع وقت صادر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار