در پی مرگ دلخراش دو دختر نوجوان که در یکی از محله‌های غرب تهران جان باختند بازپرس جنایی دستور تحقیقات تخصصی درباره علت مرگ دختران 14 ساله را صادر کرد. آنها روز شنبه و به طور همزمان در سقوط از پشت بام مجتمع 5 طبقه‌ای جان سپردند.
کد خبر: ۲۷۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۵ 15 August 2016
 عصر شنبه ماجرای مرگ دو دختر در خیابان جنت آباد جنوبی به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این تماس بازپرس مرادی و تیم تحقیق راهی محل مورد حادثه شدند. آنها در مقابل مجتمع 5 طبقه با اجساد دو دختر نوجوان روبه‌رو شدند که لباس رسمی به تن داشتند و روی دست چپ یکی از دخترها نیز آثار بریدگی سطحی با جسمی نوک تیز دیده می‌شد.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد یکی از دخترها به نام افسانه ساکن طبقه پنجم این ساختمان است و دختر 14 ساله دیگر نیز دوست صمیمی‌اش است. مادر افسانه به بازپرس جنایی گفت: حدود ساعت سه بعد از ظهر بود که پروانه به خانه ما آمد. برای آنها آب پرتقال بردم و بعد از دقایقی دخترم گفت می‌خواهد با پروانه بیرون برود. من هم با رفتن آنها موافقت کردم اما لحظاتی از رفتنشان نگذشته بود که صدای مهیبی به گوش رسید. خودم را که به خیابان رساندم در کمال ناباوری با جسد دخترم و دوستش مواجه شدم.

بازپرس جنایی در پشت بام محل حادثه نیز با کوله پشتی یکی از دختران روبه‌رو شد که داخل آن دست نوشته‌ای به چشم می‌خورد. در این تکه کاغذ علت مرگ آنها مشکلات خانوادگی اعلام شده بود.

یکی از شاهدان حادثه نیز گفت: در حال تمیز کردن شیشه خانه بودم که ناگهان دو دختر نوجوان را بالای پشت بام دیدم. ابتدا یکی از آنها خود را به پایین پرتاب کرد و لحظاتی بعد دختر دوم بدون هیچ درنگی از ساختمان پایین پرید.

درحال حاضربازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی دستور بررسی تلفن‌های آنها و دفترچه خاطرات این 2 دختر همچنین بررسی دست نوشته برجا مانده از آنها را صادر کرد. تا مشخص شود آیا دست نوشته توسط دو دختر جوان نوشته شده یا نه. همچنین بازپرس دستور آزمایشات سم شناسی را نیز صادر کرد تا مشخص شود که دو دختر قبل از مرگ از مواد مخدر استفاده کرده‌اند یا خیر.
برچسب ها: اخبار حوادث ، مرگ
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
لطفا روانشناسان و صاحبنظران این اتفاقات را آسیب شناسی کنند که چرا مدتی است دائم خبر از خودکشی و خودسوزی در کشور را شاهدیم آنهم در بین قشر جوان کشور واقعا تعجب برانگیز و تاسف بار است این قبیل موضوعات و نباید به سادگی از کنار آن گذشت چرا آسیب های اجتماعی و قتل طلاق و دزدی خودکشی و خودسوزی دیگر اتفاقات رو به افزایش است و امید به زندگی رو به کاهش...جواب با کارشناسان این حوزه تا دیر نشده....متاسفیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار