تیم فوتبال بهمن شیراز در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در خانه برابر شهرداری زنجان متوقف شد.
کد خبر: ۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱ 04 February 2015

به گزارش تسنیم،هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان در گروه چهارم پیگیری شد که در یکی از بازی‌های برگزار شده، تیم بهمن شیراز برابر تیم شهرداری زنجان به تساوی رسید.

تیم‌های بهمن شیراز و شهرداری دزفول امروز یکی از مسابقات مهم هفته پانزدهم لیگ آزادگان را در ورزشگاه دستغیب شیراز برگزار کردند که در این بازی تیم بهمن شیراز برابر حریف به تساوی بدون گل رسید و جمع امتیازات خود را به عدد 27 رساند.

در این دیدار تیم بهمن که برای کسب 3 امتیاز به میدان رفته بود در گلزنی بی‌دقت عمل کرد و حتی از روی نقطه پنالتی نیز نتوانست به گل برسد تا بهمن برای دومین هفته متوالی دور از پیروزی بماند.

تساوی نماینده فارس برابر شهرداری دزفول سبب شد رقابت سایه به سایه بهمن شیراز، شهرداری زنجان و سپیدرود رشت و البته خونه به خونه بابل در صدر جدول گروه چهارم لیگ آزادگان ادامه پیدا کند.

بهمن شیراز در مسابقات گذشته خود 8 پیروزی، 3 تساوی و 3 شکست در کارنامه دارد و با 27 امتیاز بالا‌تر از خونه به خونه بابل 27 امتیازی و شهرداری زنجان 26 امتیازی و پایین‌تر از سپید رود رشت 28 امتیازی در رده دوم قرار دارد و رقابت سنگینی با حریفان خود در هفته‌های آینده در پیش دارد.

صعود تیم فوتبال بهمن شیراز به مرحله بعدی این مسابقات قطعی شده اما نماینده فارس باید تلاش کند با صدرنشینی در یان گروه قرعه بهتری در مرحله بعدی داشته باشد.

تیم‌های هف سمنان،، شهدای جویبار، الوند همدان، شهرداری دزفول و گرند بجنورد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان و همگروه با بهمن شیراز را تشکیل می‌دهند ضمن اینکه تیم گهر دورود از این گروه انصراف داده است.

بهمن شیراز به همراه تیم سپید رود رشت دارای بهترین خط دفاع در بین تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان است و فقط 9 گل در 14 بازی دریافت کرده است.

فوتبال شیراز علاوه بر بهمن، تیم فجر شهید سپاسی را در لیگ دسته اول فوتبال ایران و 4 تیم در لیگ آزادگان در حال مسابقه دارد و تیم‌های شیرازی در لیگ‌های پایه فوتبال ایران فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار