سرپرست بورس اوراق بهادار قزوین گفت: در هفته گذشته بیش از ۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سهم مبادله شد که سبب افزایش ۳۶۰۰ واحدی شاخص بورس در استان قزوین شد.
کد خبر: ۲۷۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 05 August 2016
به گزراش تابناک از قزوین، عباس مراقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: در هفته گذشته بیش از 39 میلیون و 400 هزار سهم با ارزش 83 میلیارد و 500 میلیون ریال در تالار بورس قزوین معامله شد که بیشتر این معاملات مربوط به سهام ایران خودرو و پالایش نفت بندرعباس بود.

وی افزود: معاملات این هفته تالار بورس قزوین بیشتر به فروش سهام مربوط بود به نحوی که 53 درصد از کل معاملات به فروش و 47 درصد به خرید سهام اختصاص داشت.

مراقی عنوان کرد: معاملات این هفته بورس با افزایش 3 هزار و 687 واحدی نسبت به هفته گذشته همراه بود که به رقم 77 هزار و 883 واحد رسید.

سرپرست تالار بورس قزوین شرکت‌های ماشین‌سازی اراک، فولاد مبارکه اصفهان، سایپا، شرکت‌ ملی سرب و روی ایران، ایران خودرو و ذوب آهن را از شرکت‌های پیشرو در معاملات بورس قزوین برشمرد.

وی با بیان اینکه توافق برجام می‌تواند زمینه را برای رونق بازار بورس کشور فراهم آورد تصریح کرد: رونق بازار بورس و سرمایه‌گذاری‌های جدید در گرو برداشته شدن تحریم‌ها از یک سو و اعمال سیاست‌های تشویقی از سوی دولت از سوی دیگر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار