مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با بیان این‌که دشمن در کمین انقلابیون منزوی شده است، گفت: باید به دلجویی این طیف رفته و آنان را فعال کنیم.
کد خبر: ۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۴ 04 February 2015

به گزارش فارس از شیراز، سردار خداداد ابراهیمی بعدازظهر امروز در همایش بزرگ بسیج که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ادارات این شهر برگزار شد، اظهار داشت: برای حفظ و تداوم انقلاب، احترام به روحانیت، تکریم خانواده شهدا و انقلابیون باید بیشتر شود و لازم است آن انقلابیونی که به هر دلیلی گوشه‌نشین شده‌اند را یاد کنیم و قبل از آن‌که مورد بهره‌برداری دشمن قرار گیرند آنان را دوباره بازگردانیم.

وی افزود: دشمن روی همان رموز انقلاب دست گذاشته و مردم، وحدت، ولایت و روحانیت را هدف گرفته چراکه می‌داند جز با ایجاد دودستگی در بین خود ما نمی‌تواند انقلاب را از بین ببرد.

این مسئول ادامه داد: دشمن امروز به دنبال خودی‌ها آمده چون می‌داند هر چیزی را تنها به‌وسیله پدیده‌ای از جنس خود آن می‌توان نابود کرد و در مورد انقلاب اسلامی ایران منافق، سلطنت‌طلب، پژاک، صهیونیست و ... کاری پیش نمی‌برند.

ابراهیمی تصریح کرد: دشمن سراغ بسیجی ما می‌آید چراکه می‌داند افرادی با سوابق انقلابی می‌توانند با نوع موضوع گیری خود تأثیر داشته باشند.

به گفته وی، تفکر بسیجی یک سبک زندگی و هوشمندی و عقل محسوب شده و همان تفکری است که مقام معظم رهبری دارند که اگر این درایت نبود تاکنون صدها تهدید دشمن به نتیجه رسیده بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز دیگر سخنران این همایش بود که در نطق خود اظهار داشت: در جنگ‌های مختلف براثر بی‌کفایتی مسئولان و رهبران این مملکت هزاران کیلومتر از خاک این کشور جدا شد اما در دورانی که تازه انقلاب پیروز شده بود و رهبر این انقلاب در هیچ دانشگاه علوم و فنون نظامی حضور نیافته بود به سبب این‌که دست او در دست اهل‌بیت بود و با گفتمان ولایت بر قلوب مردم حکومت می‌کرد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید امرالله محمدی افزود: در شرایطی که 32 کشور مستقیم و 67 کشور غیرمستقیم در جنگ علیه ما حضور داشتند به مدد اهل‌بیت و ولایت‌فقیه نه‌تنها تسلیم نشدیم که تمام معادلات را برهم زده و جهان را مبهوت ساختیم.

وی ادامه داد: روزگاری در همین مملکت آمریکائیان حق توحش می‌گرفتند اما امروز هیچ بحث جدی و طرحی نیست مگر یک ضلع آن جمهوری اسلامی باشد.

محمدی ادامه داد: امروز پنج کشوری که حق وتو دارند یک‌سو قرارگرفته‌اند و ما در یکسو و این‌ها همه به برکت انقلاب اسلامی به‌دست‌آمده است.

وی یادآور شد: در دوره طاغوت یک سرباز صفر بیگانه می‌توانست به بالاترین مقام نظامی ما سیلی بزند درحالی‌که پس از انقلاب روزی شنیده شد که در شوری بر گوش سفیر ما سیلی زده‌اند که امام گفت همان کار را با سفیر شوروی انجام دهید و محسن رفیق‌دوست این کار را انجام داد که بدانند این نظام آن نظام قبل نیست.

به گفته وی، یک نمونه از پرورش‌یافتگان امام و انقلاب حزب‌الله لبنان است که پس از دهه‌ها فضاحت و خواری اعراب در برابر اسرائیل، خواب را بر آنان حرام کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار