حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوي: ناامن کردن تمامی کشورهای اسلامی و به تحلیل بردن قدرت و توان مسلمانان یک توطئه مشترک میان اسرائیل و آمریکا ست.
کد خبر: ۲۶۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 22 July 2016

به گزارش خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي؛حجت الاسلام شکوری درخطبه هاي عبادي سياسي نماز جمعه اين هفته ، با اشاره به موضوع کودتا در ترکیه و تبیین سناریوهای مربوطه گفت: موضوع این کودتا مدتی است که در صدر اخبار منطقه و جهان قرار دارد و ابعاد مختلف آن از طریق رسانه ها بویژه شبکه خبر جمهوری اسلامی مورد تحلیل قرار گرفته و مسئولان جمهوری اسلامی در رده های مختلف در محکومیت این کودتا اظهار نظر کرده و عکس العمل نشان داده اند. 
وی بابيان اينکه، تنها چیزی که لازم به یادآوری و تذکر می دانم اینکه ناامن کردن تمامی کشورهای اسلامی و به تحلیل بردن قدرت و توان مسلمانان یک توطئه مشترک میان اسرائیل و آمریکا با همراهی ارتجاع منطقه است. 

خطیب جمعه درادامه به گزارش غرض آلود بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در مورد اجرای قطعنامه 2231 با محوریت برجام که تحت تأثیر فشارهای آمریکا اتهام های بی اساسی را علیه جمهوری اسلامی مطرح ساخته گفت: این در حالی است که چندی قبل آقای بان کی مون حمایت خود را از عربستان سعودی کودک کش اعلام کرد و جنایات بی شمار او را در یمن نادیده گرفت.وی گفت این قبیل اقدامات غرض آلود غیر قابل اعتماد بودن غربیان را که بارها تجربه شده است اثبات می کند
ثروت بدون بخشش و عفت بدون تقوا سودی ندارد
حجت الاسلام شکوری دربخش ديگراز سخنان خود به ارزش ها و معیارهای تقوا اشاره کرد وافزود: رسولخدا(ص) در حدیثی خطاب به امیرمؤمنان(ع) می فرماید ای علی در سخن گفتنی که همراه با عمل نباشد ،نگاه کردنی که در او عبرت نباشد ،ثروتی که همراه با بخشش نباشد ،سخن راستی که توأم با وفا کردن نباشد و در نهایت عفتی که همراه با تقوا و پرهیزکاری نباشد سودی وجود ندارند.
شمشیر امیرمؤمنان(ع) در جنگ احزاب اسلام را پیروز کرد
حجت الاسلام شکوری با اشاره به 17 شوال وقوع غزوه خندق یا احزاب اظهار داشت: این غزوه سال پنجم هجری رخ داد و در این جنگ همه احزاب و قبایل کفار و مشرکین جهت نابودی اسلام کمر همت بسته بودند بطوریکه پیامبر (ص)فرمود:همه اسلام در برابر همه شرک قرار گرفته است .
وي ادامه داد در این جنگ شمشیر امیرمؤمنان(ع) بود که موجب پیروزی اسلام بر کفر گردید که پیامبر(ص) فرمود ضربه شمشیر علی در جنگ خندق افضل از عبادت انس و جن است. 

مسلمان کشی در جامور کشمیر را متوقف کنید
خطیب در پایان خطبه دوم با اشاره به کشتارهایی که در جامور و کشمیر از طریق هندوستان صورت می گیرد گفت: بر اساس گزارش منابع خبری و منطقه از سال 1988 میلادی تاکنون 90 هزار نفر از مسلمانان این بخش که تحت سلطه هندوستان است توسط نیروهای نظامی و امنیتی این کشور کشته شده اند لذا همه مسلمانان جهان و مجامع بین المللی باید در برابر این جنایات وحشیانه عکس العمل نشان دهند.
خبرنگار:ف.فرخ زاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار