رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: 29 مهر ماه اولین همایش توسعه ورزش همگانی در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 19 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، مرتضی تاج‌مهر بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های همگانی در اردبیل اظهار کرد: در قالب این همایش سعی می‌کنیم تا با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی و آموزش و پرورش متخصصان این حوزه را بیشتر با محور ورزش عمومی و همگانی آشنا کنیم.

وی تصریح کرد: دوم مهر ماه نیز همایش بزرگ پیاده‌روی همزمان با هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود که قرار است از طریق صدا و سیما و شبکه سوم این همایش بزرگ پوشش داده شود.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان به افق 1404 فدراسیون ورزش‌های همگانی برای توسعه و تقویت ورزش همگانی و پوشش 50 درصدی مردم کشورمان در قالب ورزش‌های همگانی اشاره کرد و گفت: زمینه شور و نشاط و تحرک بیشتر در سایه این فعالیت‌ها انجام می‌شود.

تاج‌مهر با بیان اینکه سالانه بیش از 350 برنامه ورزش همگانی در استان اعم از همایش‌های پیاده‌روی، ورزش صبحگاهی، گل‌گشت خانوادگی، دوی همگانی و همایش دوچرخه‌سواری عمومی برگزار می‌شود، افزود: ما با همکاری شهرداری اردبیل ایستگاه‌های متعددی را با عنوان ورزش صبحگاهی دایر کردیم و سعی و تلاشمان بر این است تا در این حوزه یک برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مطلوب و مناسبی را در سال‌های آینده شاهد باشیم.

وی از پیگیری اجرای طرح تحول و تعالی ورزش همگانی و چاپ و انتشار بروشورها و سی.دی‌های آموزشی و آگاه‌سازی در بین افراد جامعه خبر داد و بیان کرد: به خوبی در سال‌های اخیر ورزش صبحگاهی و شامگاهی در اردبیل جای خود را پیدا کرده است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل اضافه کرد: جمعیت تحت پوشش هیأت ورزش‌های همگانی در حدود 30 درصد جمعیت استان است که این فرآیند را باید بیشتر از این توسعه بدهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار