رئیس پلیس سایبری خبر داد:
رئیس پلیس سایبری کشور ضمن هشدار جدی به شایعه سازان فضای مجازی، از شناسایی سازنده کلیپ های دروغین علیه پلیس خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 14 July 2016
رئیس پلیس سایبری کشور ضمن هشدار جدی به شایعه سازان فضای مجازی، از شناسایی سازنده کلیپ های دروغین علیه پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار کمال هادیانفر با بیان اینکه مدتی است برخی از کاربران با سوء استفاده از عنوان و نشان پلیس در فضای مجازی به ویژه در شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان تحت موبایل اقدام به انتشار مطالب و کیلیپ های تصویری دروغین از برخورد پلیس با مردم می کنند، گفت: رعایت حقوق شهروندی یکی از مهمترین وظایف ناجاست و همیشه سرلوحه کار کلیه نیروهای پلیس در کشور بوده است.

وی با اشاره به انتشار چندین ویدئوی دروغین از رفتار پلیس با مردم در شبکه های اجتماعی، گفت: به تازگی ویدئویی تحت عنوان و ادعای «تجاوز به دختر بازداشت شده توسط ماموران پلیس با واژگونی خودروی گشت ارشاد در زیر پل سید خندان» منتشر شده که تمامی این کلیپ ها دروغین و ساختگی است.

رئیس پلیس فتای ناجا اعلام کرد: بررسی ها نشان داد، فیلم منتشر شده واژگونی خودروی گشت ارشاد مربوط به سال ۱۳۸۸ و محل وقوع آن «پل حافظ» است که فتنه گران پس از مشاهده ماموران بی دفاع نیروی انتظامی و با سوء استفاده حضور جمعیت در محل، خودرو را واژگون می کنند.

وی از شناسایی عامل اصلی انتشار این تصاویر خبر داد و گفت: این افراد به دنبال اهداف دیگری هستند و قصد دارند چهره پلیس را مخدوش کنند.

 سردار هادیانفر در خاتمه از هموطنان خواست به این گونه کلیپ ها که در فضای مجازی منتشر می شود، توجه نکرده و با مراجعه به سایت پلیس فتا این موضوعات را از طریق قسمت «ارتباط با ما» به پلیس اطلاع دهند تا ناامن کنندگان امنیت جو روانی جامعه شناسایی شده و با آنها برابر قانون برخورد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار