کد خبر: ۲۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 18 April 2015
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری البرز گفت: حمایت از بانوان کارآفرین در استان البرز به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها است.
بی بی عصمت سرافرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: زنان در عرصه‌های مختلف توانسته‌اند توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارند.
وی تأکید کرد: در این راستا با حمایت بیشتر از این قشر می‌توانیم از ظرفیت‌های آنان بهره بیشتری را ببریم و در مسیر توسعه اقتصادی نیز به کار گیریم.
این مسئول با اشاره به توانمند بودن زنان در عرصه اقتصادی،‌ افزود: مسئولان باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و با تدوین برنامه‌هایی جامع به سمت حمایت بیشتر از بانوان و به ویژه بانوان کارآفرین حرکت کنند.
سرافرازی خاطرنشان کرد: در این راستا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت حمایت از زنان کارآفرین است.
وی خاطرنشان کرد: مهارت آموزی بانوان و زمینه‌سازی اشتغال این قشر موجب خوداتکایی آنها و به چرخش درآمدن بخشی از چرخ‌های اقتصادی داخلی کشور خواهد بود.
سرفرازی با تبیین جایگاه زنان در حوزه اقتصادی گفت: دولت تدبیر و امید با ایجاد بسترهای لازم زمینه را برای حضور فعال بانوان در عرصه‌های کارآفرینی فراهم کرده است.
وی افزود: در این راستا ضمن شناسایی بانوان کارآفرین، آن دسته از بانوانی که در زمینه تولید محصولات کشاورزی و صنایع دستی فعالیت دارند نیز شناسایی شده و زمینه فروش محصولات آنان در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی مد نظر قرار گرفته می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار