مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: سازمان‌دهی نیروی انسانی این ناحیه از 19 تیرماه 95 آغاز می‌شود و بر اساس پست سازمانی به‌صورت ترمیمی یا کلی انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۴۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 07 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد قویدل در جلسه کمیته سازمان‌دهی آموزش‌وپرورش ناحیه یک از استمرار برخی مجتمع‌های روستایی خبر داد و گفت: با توجه به بعد مسافت، پراکندگی جمعیت دانش‌آموزی، کمبود نیروی انسانی، مدارسی که دارای جمعیت پایین هستند همچنان به‌صورت مجتمع اداره می‌شوند و فقط مدارس پرجمعیت مجتمع‌ها، به‌صورت مستقل از مجتمع اداره می‌شوند.
 
این مسئول سازمان‌دهی نیروی انسانی را از 19 تیرماه سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: بررسی پرونده‌ها و اعلام میزان امتیازات فرهنگیان تا 10 تیرماه 95 انجام و از طریق سایت آموزش‌وپرورش ناحیه یک اطلاع‌رسانی می‌شود که به گفته وی پس از پایان فرصت اعتراض و بر اساس پست سازمانی به‌صورت ترمیمی و یا کلی سازمان‌دهی می‌شوند.
 
قویدل تصریح کرد: سازمان‌دهی معاونین فناوری مدارس به‌صورت کلی انجام می‌شود و همچنین نیروی رسمی به مدارس غیردولتی با اولویت مدیریت داده می‌شود.
 
وی به افزایش کلاس چهارم متوسطه دوم در مدارس روستایی اشاره کرد و افزود: با توجه به بعد مسافت و آمار جمعیت دانش‌آموزی در مدارس شهیدباستین جلابی و بنت الهدی دهنو، تصمیم کمیته سازمان‌دهی برافزایش دو کلاس چهارم متوسطه دور دوم در این مدارس بوده است.
 
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس خاطرنشان کرد: اولیاء دانش آموزان مبلغ 7500 تومان به‌عنوان بیمه حوادث دانش‌آموزی باید به مدارس پرداخت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار