شهردار اردبیل گفت: تا پایان سال و در طول سال آینده بخش قابل توجهی از مشکلات مناطق کم‌برخوردار شهر اردبیل با مشارکت اهالی این مناطق برطرف می‌شود.
کد خبر: ۲۲۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 14 May 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، حمید لطف‌اللهیان پیش از ظهر امروز در جمع اهالی کوی عباسیه محله میراشرف اردبیل اظهار داشت: باور ما بر این است که در مدیریت شهری تعریفی به نام "حاشیه" وجود نداشته و از برخی مناطق شهر که بنا به دلایلی هم پای سایر نقاط شهر توسعه نیافته‌اند تنها می‌توان به عنوان مناطق کم برخوردار نام برد.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش دوجانبه شهرداری و اهالی برای کاستن از فاصله توسعه محلات کم برخوردار با سایر مناطق و با تفکیک مفهوم "توسعه شهر" با مقوله بزرگ شدن و "رشد شهر"، بیان کرد: توسعه شهر تنها با اجرای جداول و آسفالت اتفاق نمی‌افتد.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه به وجود تفکیک قائل بودن بین این دو مفهوم از اقدامات مربوط به آسفالت و بهسازی معابر غافل نیستیم، افزود: پازل‌چینی پیاده‌رو خیابان اصلی وحدت و ساماندهی و ترمیم پل رحیم طیار از جمله اقدامات اخیر انجام شده از سوی شهرداری اردبیل در این منطقه است.

شهردار اردبیل با اشاره به فعالیت‌های گسترده آغاز شده از سوی شهرداری در مجموعه گردشگری شورابیل گفت: در آینده‌ای نه چندان دور شورابیل به یک مجتمع عظیم تفریحی و توریستی تبدیل خواهد شد که در سطح ملی و بین‌المللی قابلیت ارائه خدمات خواهد داشت و تمامی اهالی شهر نیز از محلات کم برخوردار گرفته تا مرکز شهر از فرصت وجود چنین مجموعه زیبا و مجهزی به بهترین نحو ممکن بهره‌مند خواهند شد.

لطف‌اللهیان بازگشایی معابر مختلف در اقصی نقاط شهر به ویژه در مناطق کم برخوردار را از اقداماتی خواند که عام‌المنفعه بوده و همه ساکنان شهر همواره از نتایج مطلوب آن برخوردار خواهند بود.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال و در طول سال آینده بخش قابل توجهی از مشکلات این منطقه با مشارکت اهالی محله میراشرف و تلاش‌های مجموعه شهرداری مرتفع شده و شاهد توسعه و عمران هر چه بیشتر در این منطقه خواهیم بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار