معاون هلال احمر استان زنجان عنوان کرد
معاون هلال احمر استان زنجان با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی به برای نجات زن ۶۰ ساله گمشده در کوهستان‌ گفت: تیم‌های امداد کوهستان جمعیت هلال احمر زنجان پس از دریافت خبر محل اعزام شدند و توانستند این زن را نجات دهند
کد خبر: ۲۲۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 14 May 2016
غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: بیست و سوم اردیبهشت ماه نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محض وصول خبری مبنی بر گم شدن زن 60 ساله در کوهستان‌های زنجان به منطقه «ارمغانخانه» اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این زن ساعت 15:30 از منزل خود خارج شده بود که پس از گذر از دامنه کوه به دلیل مه‌آلوده بودن مسیر راه اصلی خود را گم کرده بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان ابراز کرد: زن 60 ساله با تماس از طریق تلفن همراه با نزدیکان خود ارتباط برقرار کرده و از گم شدن خود در محل یاد شده اطلاعاتی را ارائه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد کوهستان، تیم‌های آنست (سگ‌های زنده‌یاب) و تیم‌های ارزیاب پایگاه امداد و نجات عوارضی جمعیت هلال احمر زنجان پس از دریافت خبر به محل هدف اعزام شدند و توانستند زن 60 ساله را راس ساعت 19:20 روز بیست و سوم اردیبهشت ماه بیابند.

آقاجانلو بیان کرد: زن 60 ساله گمشده در کوهستان به دلیل بارندگی و سیلابی شدن مسیرها در معدن مخروبه «رشت‌آباد» واقع در کیلومتر 40 ارمغانخانه و 20 کیلومتری جاده فرعی روستای «رشت‌آباد» پناه گرفته بود.

وی گفت: به دلیل سیلابی بودن مسیر و بارش شدید باران امکان امدادرسانی توسط تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان زنجان به این زن سخت بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار