امام جمعه تبریز:
نماينده ولی‌فقيه در آذربايجان‌شرقی و امام جمعه تبريز خطاب به دولتمردان گفت: قبل از بازپس‌گيری دو ميليارد دلار كشور، معامله‌ای با آمريكا مبنی بر فروش آب سنگين اراك نداشته باشيد.
کد خبر: ۲۲۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 13 May 2016
به گزارش تابناک تبریز، آيت‌الله محسن مجتهدشبستری در خطبه‌های نماز جمعه  تبريز با اشاره به موفقيت‌های رزمندگان اسلام در سوريه عليه تروريست‌های تكفيری عنوان كرد: خوشبختانه وضع سوريه در حال بهبود است و تروريست‌ها يكی پس از ديگری به دست پرتوان ارتش سوريه و مدافعين حرم به درك واصل می‌شوند.

وی با اشاره به سفر سه روزه خود به لبنان و سوريه و ديدارهايی با سيد حسن نصرالله و فرماندهان نظامی ارتش سوريه ادامه داد: بر اساس گزارش‌هاي فرمانده شجاع حزب‌الله لبنان، سيد حسن نصرالله و همچنين فرماندهان نظامی ارشد ارتش سوريه و سپاه قدس ايران، اكثريت نواحی شهرنشين سوريه  كه اخيرا داعش به آن ها تسلط پيدا كرده بود از چنگال آنان خارج شده است.

وی با بيان اينكه در حال حاضر اكثريت نيروهای گروهك‌های تروريستی و به‌خصوص گروهك داعش  در كوه‌ها و بيابان‌ها مستقر هستند ابراز كرد: نيروهای مقاومت قول داده‌اند كه تمامی مناطق سوريه را از وجود و حضور گروهك‌های تروريستی پاكسازی كنند.

نماينده ولی‌فقيه در آذربايجان‌شرقی و امام‌جمعه تبريز با اشاره به سرقت دو ميليارد دلاری آمريكا از جمهوري اسلامي اظهار كرد: ما نمازگزاران تبريزي از دولت محترم مي‌خواهيم كه قبل از بازپس گيري اموال و دارايي‌هاي مسروقه ايران اسلامي از دولت آمريكا، هيچ معامله‌اي با آن‌ها در مورد فروش آب سنگين نداشته باشد.

آيت‌الله مجتهد شبستري در بخشي از سخنان خود به ميلادهاي برخي از ائمه و امام‌زادگان در ماه مبارك شعبان اشاره كرد و گفت: جوانان بايد حضرت علي اكبر(ع)را به عنوان الگوي خود انتخاب كرده و براي حفظ هويت ديني و ايراني خود به جد تلاش كنند.

وي با تاكيد بر لزوم حمايت از جوانان گفت: متاسفانه عده‌اي با گذاشتن اسم تندرو به جوانان مومن و متعهد، مي‌خواهند آن ها را از بدنه جامعه طرد كنند؛ ولي نمي‌دانند امثال همين جوانان هستند كه در زمان تهديدات مختلف از جمله تهديدات نظامي، در ميدان‌هاي مبارزه حضور پيدا كرده و جان خويش را فدا مي‌كنند.

وي همچنين با اشاره به طرح امنيت اخلاقي از نيروي انتظامي خواست كه با توجه به نزديكي فصل تابستان و امكان افزايش بي‌حجابي در جامعه، طرح امنيت اخلاقي را بدون توجه به جوسازي‌هاي رسانه اي اجرا كند.

وي بر لزوم مديريت فضاي مجازي در راستاي مقابله با فرهنگ مبتذل غرب تاكيد كرد./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :