مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: اکنون بارش باران سطح همه جاده های اصلی و فرعی این استان را لغزنده کرده است.
کد خبر: ۲۲۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸ 07 May 2016
مسعود خوشکام عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه بارش باران با وزش باد شدید همراه شده است سطح آزاده راه های زنجان - تبریز ، زنجان - قزوین، جاده های زنجان - بیجار و زنجان - دندی و سایر محورهای اصلی و فرعی استان لغزنده است.

وی تاکید کرد: مه غلیظ هم اکنون جاده های زنجان – طارم و زنجان – تهم چورزق را با کاهش دید افقی همراه کرده است. مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به ناپایداری های جوی در برخی از جاده های این استان بارش باران به صورت رگباری است.

خوشکام به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به مسیر خود ادامه دهند.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: رانندگان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و اطلاع از وضعیت راه ها از طریق سامانه پیامکی 1000241141 و یا با شماره تلفن های 1816، 33772027 تماس برقرار کنند.

خوشکام خاطرنشان کرد: رانندگانی که در مسیر زنجان - تهم - چورزق در تردد هستند در صورت مشاهده هرگونه ریزش کوه مورد را با شماره و سامانه بیان شده گزارش دهند.

استان زنجان دارای 28 راهدارخانه و 15 گردنه اصلی و استراتژیک است که درمواقع اضطراری و مساعد نبودن شرایط جوی اکیپ های راهداری در این مسیرها مستقر می شوند.

 اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی، فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی و 10 هزار و 400 کیلومتر نیز راه همسنگ دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار