مديركل ورزش و جوانان خوزستان ويژه برنامه هاي فرهنگي، هنري، ورزشي و اجتماعي هفته جوان را تشريح كرد.
کد خبر: ۲۲۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 05 May 2016
فرامرز كيانی زاده در حاشيه برگزاري جلسه شوراي عالي جوانان در استانداري خوزستان درخصوص برنامه هاي هفته جوان در سطح استان اظهار كرد: در هفته جوان برنامه هاي مختلفي از 27 ارديبهشت ماه تا دوم خردادماه درسطح استان برگزار مي شود.

وي افزود: در نخستين روز از هفته جوان كه با عنوان جوان، نشاط، سلامت و ورزش نامگذاري شده است برنامه هاي متنوعي از قبيل ديدار جوانان، نخبگان، ورزشكاران با مسئولان استان، برگزاري همايش هاي كوهپيمايي و پياده روي، برپايي ايستگاه هاي ورزشي و سلامت در سطح استان، برگزاري مسابقات همگاني، نشست هاي هم انديشي جوانان با مسئولان، جشنواره ورزش همگاني در دستور كار قرار گرفته است.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: همچنين در روز دوم كه با عنوان نشاط، ازدواج و خانواده نامگذاري شده است برنامه هايي از قبيل ديدار جوانان با مسئولان مرتبط به امور زنان و خانواده در استان، برگزاري كارگاه هاي آموزش ازدواج و خانواده، برگزاري جلسات سخنراني و نشست هاي تخصصي حوزه ازدواج و خانواده و برگزاري مسابقات فرهنگي ورزشي براي زوج هاي جوان پيش بيني شده است.

وي بيان كرد:برگزاري جشن جوان، مراسم تجليل از خدمات جوانان كارمند، كارگران خلاق و نو آور در ادارات، سازمان ها و صنايع باحضور مقامات هر دستگاه در سطح استان ، تجليل از جوانان كار آفرين و تجليل از جوانان برجسته و نخبه دانشجو در سطح دانشگاه ها از برنامه هاي سومين روز هفته جوان است كه با عنوان جوان، نشاط و نوآوري نامگذاري شده است.

كياني زاده اضافه كرد: در چهارمين روز از هفته جوان كه با عنوان جوان، نشاط، سبك زندگي، محيط سالم نامگذاري شده است برگزاري اردوهاي گردشگري، برگزاري همايش، نشست و ميزگردهاي تخصصي در حوزه سبك زندگي ، برگزاري اردوهاي جهادي و برنامه هاي پاكسازي محيط زيست با مشاركت جوانان از جمله برنامه هاي اين روز است.

وي بيان كرد: همچنين سخنراني پيش از خطبه هاي نمازجمعه توسط دست اندر كاران امور جوانان استان و برگزاري نشست هاي تخصصي با موضوع سياست هاي اقتصاد مقاومتي در حوزه جوانان از جمله برنامه هاي مهم پنجمين روز از هفته جوان كه با عنوان جوان، نشاط، اقتصاد مقاومتي و عزم ملي نامگذاري شده، است.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان ششمين روز از هفته جوان را روز جوان، نشاط و مشاركت اجتماعي برشمرد و افزود: برگزاري نشست هاي تخصصي جوانان، نخبگان و مديران اجرايي استان، برگزاري نشست هاي گفتگوي جوانان پيرامون محورهاي مشاركت اجتماعي- توسعه اقتصادي و توسعه فرهنگي و تجليل از خبرنگاران، مديران و ساير جوانان موفق از برنامه هاي ششمين روز از هفته جوان است.

وي اضافه كرد: همچنين درهفتمين روز از هفته جوان كه با عنوان جوان، نشاط ، انتظار نامگذاري شده است برنامه هايي از قبيل ديدارجوانان، نخبگان و ورزشكاران با نماينده ولي فقيه در استان، ديدار با خانواده هاي شهداي جوان، گلباران قبور پاك و مطهر شهدا و برگزاري مراسم شبي با قران و تجليل از قاريان برتر پيش بيني شده است.

وي يادآورشد: باتوجه به جايگاه ويژه جوانان در توسعه همه جانبه كشور و براي ايجاد نگاه ويژه به جوانان و مسائل مربوط به اين گروه سني، بر اساس مصوبه جلسه سي و پنجم شوراي عالي جوانان روز ميلاد حضرت علي اكبر( ع ) روز جوان نامگذاري شده و هفته مصادف با ولادت اين امام بزرگوار نيز به عنوان هفته جوان تعيين شده است.

كياني زاده افزود: هفته جوان فرصت مناسبي است تا با بهره مندي از ظرفيت و امكانات دستگاه هاي مرتبط در سطح استان توجه ويژه نظام اسلامي را به آينده سازان شريف و توانمند كشورمان به نمايش بگذاريم.

وي ادامه داد: در اين هفته شايسته است كه توجه آحاد جامعه به نيازهاي متنوع جوانان بخصوص در زمينه كسب مهارت هاي زندگي، سبك زندگي ايراني اسلامي و ساير مباحث فرهنگي مورد نياز جوانان مد نظر قرارگرفته و از سويي ديگر نيز نقش سازنده جوانان در مشاركت براي رشد و پيشرفت استان در عرصه هاي مختلف علمي، ورزشي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي نيز به نمايش گذاشته شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار