نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس در واکنش به اقدامات اخیر رژیم آل‌سعود حج عمره را تحریم کرد.
کد خبر: ۲۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 13 April 2015
حسین گروسی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حادثه فرودگاه جده و تعرض به دو زائر نوجوان ایرانی اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که رژیم آل‌سعود انجام داده است، یکی از کارهایی که باید به صورت عملی انجام بدهیم، کاهش تعداد زائران حج عمره است.

وی با اشاره به اقدام عملی خود در واکنش به حرکت وقیح رژیم آل‌سعود گفت: بنده به همراه خانواده به نوبه خود در واکنش به این عمل شرم‌آور، از ثبت‌نامی که برای حج عمره انجام داده بودیم، انصراف دادیم.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس اضافه کرد: امیدواریم در واکنش‌ به اقدامات شنیع رژیم آل‌سعود اقدامات عملی صورت گیرد، چرا که برخی حرکت‌ها مانند حمله به یمن احساسات مسلمان جهان را جریحه‌دار کرده است.

گروسی به منابع درآمدی رژیم آل‌سعود اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل اینکه قسمتی از درآمد رژیم آل‌سعود از حج عمره در جنگ با یمن هزینه می‌شود، به طور قطع با تحریم حج عمره که عملی مستحب است می‌توانیم منابع درآمدی این رژیم را کاهش داده و پاسخی عملی به اقدامات شنیع رژیم آل‌سعود دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مقابله عملی با رژیم آل‌سعود باید توسط تمام مسلمان صورت گیرد، چرا که اقدامات این رژیم تمام مسلمان جهان را زیر سؤال برده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار