رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: امسال برگزاری چهار جشنواره فرهنگی، هنری را بر مبنای هنر انقلاب در دستور کار قرار داده‌ایم.
کد خبر: ۲۱۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴ 11 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عظیم دشتی عصر امروز در حاشیه آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب در اردبیل و در جمع تعدادی از خبرنگاران، اظهار کرد: ما در کنار حوزه هنری، تنها سازمانی هستیم که با محوریت هنر انقلاب در برنامه‌های مناسبتی مختلف حضور فعال و مؤثر داریم.

وی با بیان اینکه در طول سال با برگزاری جشنواره‌های مختلف همراه هنرمندان هستیم، تصریح کرد: بیش از سه سال است که در گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی برنامه‌هایی را به تنهایی اجرا می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان برگزاری کنگره 450 شهید هنرمند کشور را در اردبیل از افتخارات سازمان بسیج هنرمندان اعلام کرد و گفت: سومین جشنواره عکس بسیج، چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج و هفتمین جشنواره شعر بسیج را در چهار فصل شعر عاشقانه و عارفانه، شعر آیینی، کودک و نوجوان و انقلاب و دفاع مقدس برگزار کردیم.

دشتی از برگزاری سوگواره داستان‌نویسی حدیث عشق خبر داد و افزود: در سه سوگواره‌ای که بسیج هنرمندان برگزار کرده، بیش از 140 داستان عاشورایی تولید کردیم به طوریکه مشگین‌شهر بیشترین تولید آثار را در این زمینه داشته است.

وی از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای تجلی بصیرت به صورت ملی خبر داد و تصریح کرد: آثار فاخری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و به زودی مراسم اختتامیه این جشنواره را شاهد می‌شویم.

دشتی همچنین از برپایی کارگاه‌های انیمیشن، بازیگری، مجری‌گری و سایر هنرهای ارزشی و انقلابی در اردبیل خبر داد و بیان کرد: 71 محفل شعر را در همه شهرهای استان اردبیل در طول سال گذشته برگزار کردیم.

وی از برگزاری دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی در سال‌جاری خبر داد و اضافه کرد: امسال چهار جشنواره را در این قالب برگزار می‌کنیم.

دشتی ادامه داد: با حضور هنرمندان امسال جشنواره تئاتر، ادبیات داستانی، سروده‌های حماسی و انقلابی و هنرهای تجسمی بسیجیان را در اردبیل برگزار می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار