کد خبر: ۱۹۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 18 March 2016

بخشدار مرکزی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه فلسلفه مسئولیت ها خدمت به مردم است، گفت: اگر توانایی خدمت به مردم را نداریم باید از مسئولیت ها استعفا بدهیم.

به گزارش ایرنا،مهرداد گودرزی روز پنج شنبه در آیین تجلیل از دهیاران بخش مرکزی نظرآباد افزود: هر سال باید تلاش هایمان برای خدمت به مردم مضاعف شود ودهیاران به عنوان بازوان اجرایی دولت در روستاها باید با نظارت و اشراف کامل بر اوضاع و احوال روستاها همه امور جاری را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: دهیاران باید به عنوان یک مسئول به مجموعه خود نگاه کرده و همواره برای رفع مشکلات مردم برنامه ریزی کنند.

بخشدار مرکزی نظرآبادافزود: اگر در سه ماهه اول سال آینده عملکردی نداشته باشم به طور قطع استعفا خواهم داد زیرا مردم مسئول ناکارآمد نمی خواهند.

وی خطاب به دهیاران گفت: باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان داشته باشید واین امر تنها با آسفالت کردن خیابان ها میسر نخواهد بود و باید مشکلات روستائیان و کشاورزان راپس از شناسایی برطرف کنیم.

گودرزی در ادامه بر فضا سازی و نظافت روستاها برای حضور گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات عید سال جدید تاکید کرد.

وی با تأکید بر افزایش نظارت بر ساخت وسازهای غیر مجاز در ایام تعطیلات گفت: دهیاران در این ایام بیشتر به این مسأله توجه داشته باشند و از ساخت وسازهای غیر مجاز جلوگیری نمایند.

وی همچنین ضمن اعلام آمادگی و مساعدت در جهت توسعه روستاهای شهرستان،نقش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها را در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید را مهم و ارزنده عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد در این نشست با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه و حضور پرشور مردم شهرستان نظرآباد ،اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نمونه بارز حضور مردم در صحنه سیاسی و اهمیت دادن مردم به تعیین سرنوشت کشور ولبیک گفتن به خواسته رهبر معظم انقلاب بود.

رضا احمدوند با اشاره به کمبود آب آشامیدنی از دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان خواست به مشکل کمبود آب اهتمام ویژه داشته باشند.

در پایان از 12دهیارروستاهای بخش مرکزی نظرآباد و خبرنگاران با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار