سرلشگر محسن رضایی:
محسن رضایی با انتشار مطلبی در اینستاگرام شخصی خود ضمن انتقاد از اصلاح طلبان نوشت:
کد خبر: ۱۹۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 13 March 2016
یک انقلابی به مردم خیانت نمی‌کند.

یک انقلابی، همواره به نفع مردم و در حمایت از آن ها سخن می گوید، حتی اگر آن گفته، به زیان خودش تمام شود، اما اظهار نظر از ناحیه یک عنصر جناحی، همواره به گونه‌ای است که گروه متبوعش را خوشایند باشد، حال، این اظهار نظر، چه به نفع جامعه باشد و چه به زیان مردم، برای او خیلی مهم نیست.

قریب یک ماه قبل از انتخابات، حقیقتی را بر اساس گزارشات یک نهاد امنیتی دولتی گفتم که بعضی ناراحت شدند.

گفته بودم: از همه جریانات سیاسی، نامزد انتخاباتی در فهرست تایید شدگان وجود دارد. اصلاح‌طلبان 2.5 برابر کرسی‌های مجلس نامزد دارند و اصولگرایان تقریبا سه برابر و مستقل‌ها نیز تقریبا دو برابر کرسی‌های مجلس در این انتخابات نامزد دارند.

قصدم این بود که ضمن بیان یک واقعیت و جلوگیری از برداشت‌های نامناسب، تا حد توان از ناامیدی مردم برای حضور در انتخابات، ممانعت کنم. در حالی که عده ای به دروغ طرح کردند که اصلاح طلبان در سراسر کشور حدود 30 نفر کاندیدا بیشتر ندارند.

این سخن، اولاً کذب بود و ثانیاً می توانست مردم را مأیوس کند. در عین حال، کسانی از گفته من ناراحت شدند و از اظهار نظر نادرست بعضی دیگر خوشحال.

اینجانب انقلابی ام و به حول قوه الهی از این رویه، دست بر نخواهم داشت و هرگز به مردم خیانت نخواهم کرد. خیانت به مردم از بزرگترین خیانت هاست.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
وحيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
الحق و انصاف که چنين است. شما براى اين مردم با هيچ کس ديگرى قابل قياس نيستيد. بعد رهبرمان شما انقلابى ترينيد.
سرباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
واقعا كه الان دوباره براي ملت بزرگ ايران دوباره روشن ميشه كه امام خميني (ره)اون زمان چرا گفتن اقا محسن مورد تائيدشان است .
انشالاه كه هميشه پاينده باشي فرمانده
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
خبر دارید سردار مولوی را که هشت سال جنگید و بر خلاف عده ای از جنگیدنش نان نخورد رد صلاحیت شده سیاست یعنی پدر سوختگی الا تاریخ مصرف رزمندگان تمام شده نوبت به اصطلاح اصولگرایانی که وصولگرا شدند و نمایند خدا در زمین اما وضعیت کشور لیاقت اینها را نشان میده فرمانده دو منظوره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار