شهردار رستمکلا
شهردار رستمکلا از مسئولین شهرستان بهشهر خواستار استقرار پلیس راهور در این شهر شد.
کد خبر: ۱۹۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 09 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی برهانی در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر با بیان اینکه وضعیت روشنایی شهر رستمکلا اصلا مطلوب نیست و تقریبا 40 درصد چراغ های معابر این شهر خاموش است، خواستار توجه بیشتر اداره برق شهرستان بهشهر به این موضوع شد.

وی تأکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و ورود مسافران قطعا باید شرایط مطلوب تری برای میهمانان و مسافران نوروزی فراهم شود.

برهانی با اشاره به اینکه رستمکلا در سال 1359 تبدیل به شهر و دارای شهرداری شد، افزود: با گذشت 35 سال از این موضوع هنوز پلیس راهور در این شهر مستقر نشده است و با توجه به انباشت وسایل نقلیه در سطح شهر با مشکلات عدیده ای روبه رو هستیم که از مسئولین مربوطه می خواهم حداقل 2 نفر نیروی پلیس راهور برای استقرار در شهر رستمکلا برای کنترل وضعیت راه فرستاده شود.

شهردار رستمکلا گفت: حضور نداشتن پلیس راهور در شهر رستمکلا آسیب های بسیاری به این شهر وارد کرده است زیرا عبور وسایل نقلیه سنگین خسارات بسیاری به آسفالت و زیرساخت های شهر رسانده و همچنین آلودگی های زیست محیطی و آلودگی صوتی بوجود آورده است.

برهانی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه جاده سراسری از وسط شهر رستمکلا عبور می کند و در ایام تعطیل سال بار ترافیکی سنگینی دارد هیچ پل عابر پیاده ای در شهر وجود ندارد که این امر نیاز به توجه بیشتر مسئولین شهرستان دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار