آخرین خبرها از فضای انتخاباتی استان: وعده ديدار مردم هفتم اسفندماه شعب اخذ راي سراسر استان ...
پیام ویژه استاندار: راي دهندگان روز هفتم اسفندماه متوليان واقعي مديريت و قانونگذاري كشورند/ ديدگان بدخواهان نظام خيره به صندوق راي است/ نماينده منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي، نماينده ي بينش و نگرش مردم استان خراسان جنوبي در سطح ملي خواهد بود
کد خبر: ۱۸۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 24 February 2016

وجه الله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی در آستانه برگزاری انتخابات مجالس قانونگذاری و خبرگان رهبری با انتشار پیامی ویژه و صمیمانه از اهالی خراسان جنوبی اعم از شیعه و سنی دعوت کرد که حماسه 22 بهمن را روز جمعه 7 اسفند ماه جاری ( پس فردا) بار دیگر در پای صندوق های رای تکرار کنند تا خاک و ناموس ایرانی از چشم ناپاک دشمنان مصون بماند.

متن پیام انتخاباتی استاندار خراسان جنوبی که ساعتی قبل به دفتر خبر تابناک در مرکز استان ارسال شده است به شرح دیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم / مقام معظم رهبري: پايه‏ي نظام ما همين انتخابات است.

رييس جمهور: اين ملت بزرگ است كه پاي صندوق مي آيد، و فرد بهتر و اصلح را بر مي گزيند.

هم استاني هاي شريف خراسان جنوبي:

هنوز صلابت گام هاي تان در راهپيمايي بزرگ يوم الله ۲۲ بهمن در فضاي ايران اسلامي طنين انداز است؛ شكوه آن حضور بي نظير روز جمعه؛ هفتم اسفنده ماه و در پاي صندوق هاي راي تكرار خواهد شد.

۷ اسفندماه به پاي صندوق هاي راي مي رويم تا ثابت كنيم ايران، بر محور ولايت فقيه؛ كشوري مستقل و مقتدر است.

راي دهندگان روز هفتم اسفندماه متوليان واقعي مديريت و قانونگذاري كشورند.

عشق به رهبري، قدرداني از خون شهدا، صيانت از ناموس ايراني، دفاع از مبارزان ايراني و مدافعان حرم ؛ استمرار امنيت داخلي و استقلال جهاني و تجلي همدلي و همزباني با دولت همه و همه با حضور شما در پاي صندوق هاي راي عينيتي دوباره مي يابد.

ديدگان بدخواهان نظام خيره به صندوق راي است؛ آنان براي ورود به حريم امن ما خيز برداشته اند، اندك اهمال و سستي براي آنان مژده ي دست اندازي به خاك و ناموس ايراني است.

همدل و هم صدا از هر جناح سياسي ؛ اعم از شيعه و سني با رعايت كامل حق و حقوق يكديگر راي مي دهيم .

نماينده منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي، نماينده ي بينش و نگرش مردم استان خراسان جنوبي در سطح ملي خواهد بود؛ لذا اين انتخاب و اين رأي هم يك حق و هم يك وظيفه است.

پرواضح است كه شما مردم فهيم و فرهنگي خراسان جنوبي چون هميشه حماسه خواهيد آفريد.

همانگونه كه انتظار مي رفت فضاي تبليغاتي و رقابتي انتخابات در خراسان جنوبي مبتني بر فرهنگ اصيل شما و معرفت و دانايي كانديداهاي محترم، سالم و شاداب و انگيزشي برگزار شد؛ رقابتي برپايه قانون و اخلاق و احترام متقابل كه مؤيد توسعه فرهنگي خراسان جنوبي است و صميمانه حسن تعامل و قانون مداري كانديداهاي محترم استان و هوشياري و آگاهي شما مردم فهيم را در ايجاد شور و نشاط انتخاباتي ارج نهاده و ضمن تسليت ايام عزاداري بانوي دو عالم, حضرت فاطمه زهرا (س)، پيشاپيش حضور آگاهانه و پرشورتان را در پاي صندوق هاي رأي قدر مي دانم. سلامت و سربلند باشيد.

وعده ديدار ما هفتم اسفندماه شعب اخذ راي سراسر استان/ وجه اله خدمتگزار- استاندار خراسان جنوبي

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار