کد خبر: ۱۸۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 13 February 2016


امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ پیام راهپیمایی امسال 22 بهمن را اراده مصمم تر ملت ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه دانست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ناطقی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ، با قدردانی از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: استقامت، وحدت و همدلی، هوشیاری و بصیرت، پیروزی و پیروی از فرمان ولی امر مسلمین، ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای پیام حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنانش اشاره ای کرد و فرمود که امسال مردم قطعا به مراتب از گذشته ها قوی تر به صحنه خواهند آمد. درود خدا بر این ملت که اشاره رهبر خود را به جان و دل می خرند و به صحنه می آیند.

امام جمعه ساوجبلاغ تصریح کرد: در راهپیمایی 22 بهمن امسال هم وقتی نمادی از اسارت دو شناور و ده نفر آمریکایی را به نمایش گذاشتند، ناله یکی از سردمداران آمریکایی درآمد که اینها مرتب نظام و حکومت آمریکا را تحقیر می کنند. باز هم عصبانی شدند، اما انقلاب اسلامی همچون آبی است که از سر اینها گذشته است.

وی در ادامه 5 جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریگ گفت و ایشان را الگوی همه زنان و دختران جامعه خواند و افزود: آن حضرت با وجود اسیری، خم به ابروی خود نیاورد و ابن زیاد و یزید را برای دفاع از ولایت و برای به ثمره نشستن خون پاک شهدای کربلا رسوا کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار