معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان از برگزاری دومین بار همایش دوچرخه سواری با شعار" همچنان دو بهتر از چهار " همزمان با دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 02 February 2016

به گزارش خبرگزاری فارس، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان اظهار کرد: شهرداری به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های شهرداری زنجان در ایام دهه فجر با رویکرد فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود، عنوان کرد: برگزاری مسابقات هنری و ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به اجرای موفق همایش دوچرخه‌سواری با شعار «همچنان دو بهتر از چهار» در زنجان طی سال گذشته اضافه کرد: این همایش طی امسال همزمان با دهه فجر برای دومین بار برگزار می‌شود.

صفوی با بیان اینکه همایش «همچنان دو بهتر از چهار» روز 16 بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود، افزود: ثبت‌نام و آغاز همایش ساعت 10 صبح است.

وی با اشاره به اینکه محل شروع همایش آقایان مجموعه ورزشی انقلاب است، خاطرنشان کرد: بانوان نیز در پارک بزرگ بانوان به دوچرخه سواری خواهند کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با قدردانی از تلاش‌های شهرداری زنجان و شورای شهر زنجان در برپایی این همایش اضافه کرد: نیروی انتظامی، اداره‌کل آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، فرمانداری راهنمایی و رانندگی، هئیت دوچرخه‌سواری و اداره ورزش و جوانان استان زنجان همکاری مطلوبی برای برگزاری این همایش داشتند.

صفوی هدف از برگزاری این همایش را افزایش گرایش شهروندان زنجانی در زمینه استفاده از خودرو اعلام و اضافه کرد: کاهش ترافیک و داشتن هوای پاک از جمله مزایای استفاده از دوچرخه به جای اتومبیل است.

وی از اهدای جوایز ارزنده به شرکت‌کنندگان خبر داد و تأکید کرد: هدایای این مراسم چندین دستگاه دوچرخه، کلاه ایمنی و جوایز ورزشی دیگر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار