امام جمعه چرام عنوان کرد:
حجت الاسلام طزری بیان کرد:انقلاب در کشور ما شکل گرفت و تحولی که باید انجام می‌شد، صورت گرفت و امروز به دنبال ایجاد تمدن اسلامی در دنیا هستیم.
کد خبر: ۱۷۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 01 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری، پیش از ظهر امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدا با بیان اینکه کسی باور نداشت ورود امام راحل به مهین اسلامی، سرآغاز تحولی عظیم نه تنها در کشور اسلامی ما بلکه در کشورهای دیگر باشد، اظهار کرد: انقلاب در کشور ما شکل گرفت و تحولی که باید انجام می‌شد، صورت گرفت و امروز به دنبال ایجاد تمدن اسلامی در دنیا هستیم.

امام جمعه چرام با تاکید بر اینکه امام راحل نیز در جهت ایجاد تمدن اسلامی قیام و انقلاب کرد، عنوان داشت: هدف امام این نبود که فقط یک انقلاب اسلامی در ایران صورت گیرد و ملت ما عوض شود بلکه هدف امام این بود که شرایط برای قیام امام زمان فراهم شود و این امر نیازمند این است که در یک جای عالم این حرکت صورت گرفته، فراگیر شود و همه عالم را در برگیرد.

طزری با اظهار امیدواری از اینکه این راه امام فرابخش خواهد بود، تصریح کرد: ما وظیفه داریم این انقلاب را ارج نهیم و در جهت صدور انقلاب اسلامی تلاش کنیم و این صدور زمانی صورت می‌گیرد که راهی که امام به ما یاد داد یعنی ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار را ادامه دهیم.

خطیب جمعه چرام با بیان اینکه مقاومت در برابر استکبار بزرگترین تبلیغ برای انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: هدف اصلی دشمنان ما زمینگیر شدن انقلاب است چرا که سرچشمه همه تحولات و انقلاب‌ها، انقلاب اسلامی ایران است.

وی با متذکر شدن این مطلب که دشمنان چشم امید به مهره‌های نفوذی خود دارند تا شاید بتوانند مسیر انقلاب را منحرف کنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها نمی‌خواهند شاهد این باشند که حکومتی بر اساس اسلام تشکیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار