فرماندار خاتم گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر ٤٢ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر 120 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۷۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 29 January 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد زاده رحمانی افزود: این طرح ها در زمینه های راه و شهرسازی، آب، کشاورزی، گردشگری، گازرسانی و مخابرات می باشد.
وی از مهمترین این پروژه ها را گازرسانی به دهستان فتح آباد، راه اندازی اینترنت 3G ، روکش آسفالت محور هرات-شهربابک، احداث جاده های روستایی، آبرسانی و آسفالت معابر ناحیه صنعتی هرات اعلام کرد.
وی نقش سرمایه گذاران خصوصی را در اجرای پروژه های دهه فجر امسال کلیدی خواند و اظهار کرد: مجتمع رفاهی - گردشگری سلیم آباد هرات که اولین مجتمع در این شهر می باشد با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجراء شده است.
وی همچنین از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این ایام به بهره برداری از طرح های سالن چند منظوره ناحیه مقاومت بسیج ، آبرسانی به مجتمع ترکان و هرابرجان، جداسازی خط فیدر شهر مروست و گرداب اشاره کرد.
فرماندار خاتم از اجرای برنامه های گسترده فرهنگی در شهرستان نام برد و یادآور شد: همچون سال گذشته و بهتر از آن، برنامه های متنوعی در سطح شهرستان با شکوه هر چه بیشتر انجام خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار