رئیس پليس فتا استان کرمانشاه از دستگيری فردی که به دليل انتقام جويی اقدام به انتشار تصاوير خانوادگی ديگران در فضای مجازی نموده بود، خبرداد.
کد خبر: ۱۶۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 10 January 2016
رئیس پليس فتا استان کرمانشاه از دستگيری فردی که به دليل انتقام جويی اقدام به انتشار تصاوير خانوادگی ديگران در فضای مجازی نموده بود، خبرداد.

به گزارش تابناک به نقل از پايگاه خبری پليس سرهنگ علی شفیعی مهر گفت: در پی شکايت خانم جوانی مبنی بر انتشار عکس های خصوصی وی در يکي از شبکه های اجتماعی توسط فرد يا افرادی، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پليس قرار گرفت.

وی ادامه داد: خانم شاکی در گفتگو با پلیس گفت که در دانشگاه محل تحصيلش گوشی همراه وی که تعدادی عکس خانوادگی در آن ذخیره شده بود به سرقت رفته که پس از گذشت چند هفته شخصی ناشناس ضمن تهدید به انتشار تصاویر درخواست روابط غیر اخلاقی داشته که به دليل بی توجهی ایشان، احتمالاً شخص ناشناس اقدام به انتشار تصاوير نمود.

اين مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران با انجام بررسی های فنی و تحقيقات گسترده، فردی را در اين زمينه شناسايی و پس اخذ مجوز از مقام قضائی، متهم را دستگير و به مقر پليس منتقل کردند.

سرهنگ شفیعی مهر عنوان کرد: متهم در تحقيقات مقدماتی به جرم خود اعتراف و گفت هم کلاس شاکی می باشم که به وی پيشنهاد داده اما ايشان قبول نکردند به همین دلیل به قصد انتقام، با همکاری یکی از دوستانم اقدام به سرقت گوشی وی و ضمن تهدید به انتشار تصاویر، به ایشان  پیشنهاد بی شرمانه دادم  که چون شاکیه نپذیرفت تصاوير شخصی وی را در شبکه های اجتماعی منتشر کردم.

رئیس پليس فتا استان کرمانشاه ضمن اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضايی خاطرنشان کرد: فضای مجازی با وجود گسترده بودن آن قابل رصد و پي گيری می باشد و هيچگونه فعاليتی از چشمان تيزبين کارشناسان اين پليس مخفی نخواهد ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار