مسئول کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: دیوان عدالت اداری اعتراض به توقف سلب عضویت 2 عضو شورای شهر کرمانشاه را رد کرد.
کد خبر: ۱۶۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 08 January 2016
خسرو زرافشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرمانشاه اظهار کرد: صحبت فرماندار کرمانمسئول کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: دیوان عدالت اداری اعتراض به توقف سلب عضویت 2 عضو شورای شهر کرمانشاه را رد کرد.

شاه در مورد رأی تبرئه دیوان عدالت اداری در خصوص اعتراض به توقف سلب عضویت دو عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه کامل نیست و فرماندار احتمالاً حکم را مطالعه نکرده است.

وی بیان داشت: این رأی در پی بررسی اعتراض دو عضو سلب عضویت شده شورای اسلامی شهر کرمانشاه در شعبه یک دیوان عدالت اداری صادر شده است.

مسئول کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرمانشاه ادامه داد: رأی صادر شده در دو بخش صورت گرفته که یکی مربوط به اعتراض دو نفر سلب عضویت شده به رأی هیئت مرکزی است که دیوان عدالت اداری اعتراض را وارد دانسته و برای بررسی به هیئت مذکور ارجاع داده است تا مجدداً بررسی و رأی خود را اعلام کند.

به گفته زرافشانی، بخش دوم این حکم مربوط به اعتراض دو عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر کرمانشاه به توقف سلب عضویت دو عضو مذکور است که دیوان عدالت اداری آن‌را وارد ندانسته و این رأی ظرف 20 روز قابل تجدیدنظرخواهی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار